شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیمی

تبلت Xiaomi Pad 5 رسماً برای بازارهای جهانی معرفی شد .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، ساعاتی پیش شیائومی در مراسمی بسیار بزرگ ، پرده از گوشی های 11T و 11T Pro برداشت . در این مراسم ، نسخه بهینه شده گوشی Mi 11 Lite 5G نیز سرانجام با نام Xiaomi 11 Lite 5G NE در کنار Xiaomi Pad 5 رونمایی شدند . همانطور که شاهد هستید ، شیائومی در تمام گوشی ها و تبلت های سری Mi این زیرمجموعه را حذف کرده و آنها را مستقیماً زیرمجموعه برند اصلی خود قرار داده است . در این مطلب با معرفی نسخه جهانی تبلت Xiaomi Pad 5 با شیائومی پارس همراه باشید …

 

 

پس از کش و قوس های فراوان ، شیائومی سرانجام در مراسم امروز پرده از جدیدترین تبلت خود برای بازارهای جهانی برداشت . این تبلت به تنهایی و بدون نسخه Pro وارد بازارهای جهانی خواهد شد ، که پیش از آن نویدش را داده بودیم . در بحث امکانات ، مشخصات و ظاهر ، Xiaomi Pad 5 با نسخه چین هیچ تفاوتی ندارد ، اما در بحث قیمت ، همانطور که میتوانید حدس بزنید ، کمی تفاوت دیده میشود .

این تبلت به صفحه نمایشی 11 اینچی با پنل LCD و رزلوشن 1600×2560 ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، تراکم پیکسلی 275 پیکسل در هر اینچ ، کنتراست 1:1500 ، پشتیبانی سخت افزاری از عدم انتشار نورهای مضر آبی و نمایش رنگ های واقعی مجهز شده است . برای تجربه صدایی غنی ، شیائومی برای این تبلت از سیستم صوتی Dolby Atmos بهره گرفته است ، که از طریق 4 بلندگوی اختصاصی ، نیازهای صوتی شما را برطرف خواهد کرد .

این تبلت به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 860 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز میباشد . حافظه های داخلی در دسترس نیز ، 128 و 256 گیگابایتی هستند . در بخش دوربین ، شیائومی برای این تبلت از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فلش LED بهره گرفته است . دوربین سلفی این محصو نیز 8 مگاپیکسلی بوده و از بازگشایی قفل با چهره پشتیبانی به عمل می آورد .

در بخش باتری ، این تبلت به یک باتری 8.720 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 33 واتی مجهز میباشد . همچون نسخه چین ، این تبلت به رابط کاربری تازه معرفی شده MIUI For Pad مجهز بوده ، که ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد . برای کوتاه تر شدن بحث ، از بیان مجدد ویژگی های رابط کاربری MIUI For Pad پرهیز میکنیم ، اما میتوانید در باکس زیر معرفی کامل آنرا مشاهده کنید .

ویژگی های برتر رابط کاربری MIUI For Pad را از اینجا بخوانید ...

شیائومی همزمان با معرفی پنجمین نسل از تبلت های خود ، دست به معرفی رابط کاربری اختصاصی MiUi For Pad زده است . اما تفاوت این رابط کاربری با رابط کاربری عادی MIUI چیست ؟ شیائومی میگوید در MIUI برای تبلت ها تقریباً همه چیز را سازگار با صفحات نمایش بزرگ کرده است و حالا کاربران میتوانند تجربه ای نزدیک به کامپیوترهای شخصی داشته باشند . شیائومی میگوید این رابط کاربری در بدو عرضه ( همراه با تبلت های Mi Pad 5 ) دارای بیش از دهها برنامه اختصاصی بوده و با بیش از 300 برنامه ثالث همگام شده است . همچنین ، MIUI برای تبلت ها از سیستم ورودی جدید ، تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت ، پنجره های کوچک ، صفحات کنار هم و … نیز پشتیبانی به عمل می آورد و محیطی جذاب ، روان و لذت بخش را در اختیار کاربران میگذارد .

شیائومی در مراسم امروز قلم استایلوس جدید خود را نیز به بازارهای جهانی آورد . این قلم از 2 دکمه فیزیکی بهره میبرد ، که دکمه اصلی از حالت های یادداشت برداری سریع و جابجایی بین قلم ها پشتیبانی و دکمه دوم قابلیت تغییر رنگ ، لمس طولانی برای تهیه اسکرین شات و ورق زدن در اسناد را برای کاربران به ارمغان می آورد .

شیائومی این قلم را به صورت جداگانه به فروش میرساند . همچنین ، در این مراسم صحبتی از کیف کیبورد دار و گارد محافظ مخصوص Xiaomi Pad 5 نشد ، اما ممکن است مستقیماً در بازار عرضه شود . در پایان ، باید اشاره کنیم که این تبلت در رنگ های سفید و خاکستری و در 2 نسخه با حافظه های داخلی و رم 128/6 و 256/6 با قیمت های 349 یورو و 399 یورو عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا