شیائومیردمی

اقتصادی‌ترین: نسخه WiFi تبلت Redmi Pad شیائومی موفق به کسب تأییدیه‌های لازم برای معرفی شد.

بر اساس شایعات منتشر شده، شیائومی در حال آماده کردن 4 محصول (2 گوشی، 1 تبلت و 1 ایرباد) برای مراسم بزرگ پیشِ رو میباشد. تا به این لحظه گمان میکردیم Redmi Pad تنها در یک یا 2 نسخه با پشتیبانی از سیمکارت عرضه خواهد شد؛ اما اکنون مطلع شده ایم که این تبلت نسخه ای WiFi (همچون Xiaomi Pad 5) نیز خواهد داشت. دقایقی پیش نسخه وایفای این تبلت موفق به کسب تأییدیه های لازم از بنیاد TDRA (وزارت ارتباطات فدرال امارات متحده عربی) شد.

اطلاعات نسخه Wi-Fi

این تبلت در مرجع مذکور با شماره مدل «22081283G» به ثبت رسیده و نام تجاری آن به صورت دقیق Redmi Pad WiFi قید شده است. گفته میشود این نسخه به چیپست جدید MT8781 مدیاتک مجهز خواهد شد، که ساختاری همچون Helio G99 دارد. به ظاهر این تبلت نیز باید با باتری 7.800 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 22.5 واتی معرفی و عرضه شود. ظاهراً نباید تفاوتی از لحاظ ساختاری بین نسخه های مختلف این تبلت باشد و انتظار داریم شباهت ها بیشتر از تفاوت ها باشد.

بر این اساس، پیش بینی میشود نسخه WiFi این تبلت به صفحه نمایشی 11.2 اینچی با پنل LCD، رزلوشن تصویر 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز، رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12 و دوربین تکی 8 مگاپیکسلی (بدون فلش LED) مجهز شود. گزارش هایی وجود دارد که میگوید این تبلت در 2 نسخه با حافظه رم/داخلی 3/64 و 4/128 عرضه خواهد شد. قیمت نسخه مجهز به سیمکارت بین 250 تا 350 یورو گزارش شده است، اما قطعاً قیمت نسخه WiFi بسیار ارزان تر از نسخه های سیمکارت خور خواهد بود.

رنگ جدید، قیمت و زمان عرضه

زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم، یک منبع اطلاعات جدیدی درباره رنگ سوم، قیمت و زمان احتمالی معرفی تبلت جدید ردمی در اختیار ما قرار داد. گویا داستان از این قرار است که حساب کاربری اینستاگرام شعبه کویت شیائومی سهواً تصویری از تبلت اقتصادی این کمپانی را به اشتراک گذاشت، که در آن رنگ سوم (سبز) این تبلت به خوبی قابل مشاهده است. هر چند این پست فوراً پاک شد، اما همین چند دقیقه برای درزدهندگان دنیای فناوری کافی بود.

پیش از این مطلع شدیم محصول مذکور در 2 رنگ نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد؛ حال رنگ سوم به ظاهر تکمیل کننده این خانواده دوست داشتنی میباشد. منبع ما بر اساس اطلاعات ارائه شده در زیر این پست، اعلام کرده است محصول مذکور ماه اکتبر (ماه آینده میلادی) در 2 نسخه اصلی 4G و WiFi با قیمت پایه 233 دلار عرضه خواهد شد. ظاهراً این قیمت مربوط به نسخه 4G LTE با حافظه رم 3 و داخلی 64 گیگابایتی میباشد و قیمت نسخه 4/128 کمی بیشتر (نزدیک به 250 یورو) خواهد بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا