پوکوشیائومی

جعبه ، مشخصات و قیمت PoCo C3 لو رفت !

پوکو به تازگی گوشی X3 را برای بازارهای جهانی و کشور هند عرضه کرد ، که برچسب قیمتی 230 دلاری را به دوش میکشد . به جز PoCo X3 که یک گوشی اختصاصی است ، تمامی گوشی های دیگر پوکو که به تازگی معرفی شده اند من جمله پوکو F2 Pro ، پوکو M2 ، پوکو X2 و پوکو M2 Pro نسخه ای تغییر برند داده شده از خانواده ردمی شیائومی هستند .

حال دقایقی پیش تصاویری از جعبه یک گوشی با نام PoCo C3 به بیرون درز پیدا کرده است ، که بر اساس شایعات پیشین ، نسخه ای تغییر برند داده شده از Redmi 9C میباشد . قیمت بالاترین نسخه این گوشی بر اساس تصاویر درز پیدا کرده حدود 149 دلار است ( که قیمت نسخه با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی میباشد ) ؛ با این حساب PoCo C3 ارزان ترین گوشی برند پوکو برای بازار هند میباشد .

از جعبه این محصول میتوانیم دریابیم که اسم درون سازمانی آن M2006C3MI میباشد . حال آنکه گوشی Redmi 9C اسم درون سازمانی M2006C3MG را به خود اختصاص داده است و بر اساس شواهد و با در دست داشتن همین دلیل میتوانیم حدس بزنیم این گوشی نسخه ای ریبرند شده از Redmi 9C برای بازار هند میباشد .

برای یادآوری باید متذکر شویم که گوشی Redmi 9C به امکاناتی چون صفحه نمایش 6.53 اینچی +HD با بریدگی قطره ای ، چیپست Helio G35 مدیاتک ، رم های 3 و 4 گیگابایتی ، حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی ، سلفی 5 مگاپیکسلی ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 13 ، 5 و 2 مگاپیکسلی ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 10 واتی مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا