شیائومیمی

گوشی Xiaomi 13 Pro با دریافت مجوز 3C یک قدم به معرفی نزدیک شد!

شیائومی از گوشی 12 پرو در ماه آوریل پرده برداری کرده بود و حال به ظاهر نزدیک به معرفی ادامه دهنده راه این گوشی با نام Xiaomi 13 Pro هستیم. دقایقی پیش این گوشی هوشمند موفق به دریافت تأییدیه 3C شد. در این تأییدیه اشاره شده است که گوشی مذکور به شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده، ظاهراً این گوشی به چیپست معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 2 و 12 گیگابایت حافظه رم مجهز میشود، اما قطعاً نسخه ای با رم 8 گیگابایتی نیز خواهد داشت.

در تأییدیه 3C شماره مدل این گوشی به صورت دقیق “2210132C” قید شده است. اخیراً شایعه شده بود که این گوشی به صفحه نمایشی خمیده از 4 طرف با سلفی حفره ای در قسمت مرکز مجهز خواهد شد. سایز صفحه نمایش این گوشی نیز 6.67 اینچی با پنل E6 OLED سامسونگ گزارش شده است، که از رزلوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی میکند. قاعدتاً این گوشی باید به MIUI 13 مجهز شود، اما اگر شایعات به حقیقت بپیوندند، باید شاهد معرفی MIUI 14 با این محصول باشیم.

تأییدیه 3C گوشی Xiaomi 13 Pro
تأییدیه 3C گوشی Xiaomi 13 Pro

گزارش های متعددی اشاره میکنند که این محصول به دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. پیش از این گوشی های Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12S Pro به دوربین 3 گانه 50 مگاپیکسلی (با لنزهای عریض، فوق عریض و تله فوتو) مجهز شده بودند. حال مشخص نیست گوشی 13 پرو نیز به همین چیدمان دوربین مجهز خواهد شد یا خیر. همچنین، با توجه به اینکه غول چینی در حال همکاری با لایکا در گوشی های پرچمدار میباشد، قطعاً دوربین این گوشی توسط لایکا بهینه خواهد شد.

بروزرسانی: زمانی که در حال نگارش این مطلب بودیم، خبر جدیدی درباره سایز صفحه نمایش سری گوشی های 13 به بیرون درز پیدا کرد. بر اساس آنچه گفته میشود، گوشی شیائومی 13 به صفحه نمایشی 6.38 اینچی با رزلوشن +FHD مجهز خواهد شد، که کمی بزرگتر از صفحه نمایش نسل قبل میباشد (نسل قبل به صفحه ای 6.28 اینچی مجهز شده بود). از طرفی، گفته میشود شیائومی 13 پرو به صفحه 6.73 اینچی با رزلوشن +QHD مجهز خواهد شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا