شیائومیردمی

رسمی: اولین تبلت اقتصادی شیائومی با نام Redmi Pad معرفی شد!

همانطور که پیشتر اعلام کردیم، شیائومی امروز دست به معرفی اولین تبلت اقتصادی زیر شاخه ردمی با نام Redmi Pad زد. این محصول با مجهز بودن به صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت، به چیپست قدرتمند، باتری بزرگ و سرعت شارژ مناسب مجهز میباشد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول جذاب بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

غول چینی دنیای تکنولوژی تمرکز ویژه ای بر روی طراحی این محصول کرده است. این تبلت 465 گرم وزن دارد و تقریباً هم وزن iPad Air اپل میباشد. در قسمت پشت این تبلت شاهد بدنه ای هستیم که از آلیاژ منزیم پوشیده شده است و از مقاومت بالایی برخوردار است. در قسمت پشت شاهد یک جزیره ای مستطیلی هستیم، که میهمان یک سنسور میباشد. این محصول در 3 رنگ جذاب خاکستری، نقره ای و سبز نعنایی عرضه خواهد شد.

شیائومی برای این تبلت از صفحه نمایشی 10.6 اینچی با پنل IPS LCD بهره گرفته است، که قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را دارد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش پویا تا 90 هرتز بوده و از رزلوشن تصویر 2K (یا 1200×2000) بهره میبرد. درخشندگی پایه صفحه نمایش این تبلت 400 نیت بوده و با گواهینامه های SGS و TUV Rheinland نورهای مضر آبی در آن حداقل میباشد. به لطف گواهینامه Widevine L1 نیز کاربران میتوانند بالاترین کیفیت ممکن در پلتفرم های پخش آنلاینی چون Netflix را تجربه کنند.

سخت افزار

این محصول به چیپست قدرتمند Helio G99 مدیاتک مجهز شده است، که از معماری 6 نانومتری اختصاصی TSMC بهره میبرد. این چیپست در بخش گیمینگ عملکرد بسیار خوبی دارد و به همین دلیل غول چینی دنبال این تراشه برای اقتصادی ترین تبلت خود رفته است. چیپست مورد بحث 8 هسته ای است. برای بالا بردن راندمان، این چیپست به 2 هسته بزرگ Cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته استاندارد Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است.

مشخصات کامل Redmi Pad شیائومی
مشخصات کامل Redmi Pad شیائومی

چیپ گرافیکی این چیپست نیز Mali-G57 MC2 میباشد، که در تست  های انجام شده عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به دلیل اقتصادی بودن این تبلت، حافظه های رم 3، 4 و 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد. حافظه رم این تبلت نسل 4 یا LPDDR4X بوده و حافظه داخلی نیز از نوع سریع UFS 2.2 میباشد. کاربران میتوانند از طریق شیار اختصاصی مموری کارت، حافظه خارجی این تبلت را تا 1 ترابایت افزایش دهند.

دوربین، باتری و سایر ویژگی ها

در بخش مقابل این تبلت به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض 105 درجه ای مجهز شده است و در قسمت پشت نیز شاهد دوربینی 8 مگاپیکسلی بدون فلش LED هستیم. این تبلت به 4 بلندگوی بسیار قدرتمند مجهز شده، که توسط تکنولوژی Dolby Atmos تقویت شده است. این تبلت با بیشتر قلم های دیجیتال موجود در بازار سازگار است و به یک باتری 8.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است. سایر ویژگی های این تبلت نیز شامل بلوتوث 5.3، وایفای دو بانده، اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 for Pad میباشد.

قیمت و زمان عرضه

همانطور که گفتیم این محصول در 3 نسخه عرضه خواهد شد. به ترتیب نسخه های مختلف این تبلت به حافظه رم/داخلی 3/64، 4/128 و 6/128 مجهز شده اند. این محصول از فردا با قیمت های زیر در کشور هند عرضه خواهد شد و با معرفی این محصول تا پایان امروز، عرضه آن از هفته آتی در کلیه کشورهای اروپایی و آسیایی نیز آغاز خواهد شد.

  • نسخه با حافظه رم 3 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی = 150 دلار
  • نسخه با حافظه رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 170 دلار
  • نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 190 دلار

زمان ورود به ایران و قیمت احتمالی

همانطور که در جریان هستید، به دلیل قیمت بالای سری تبلت های پرچمدار Xiaomi Pad 5، این محصولات به صورت رسمی وارد کشور نشدند؛ اما این محصول قطعاً طی هفته های آتی با گارانتی رسمی 18 ماهه وارد کشور عزیزمان ایران خواهد شد. به زودی میتوانید این تبلت را در هر 3 نسخه از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید. پیش بینی ما برای قیمت نسخه های مختلف این محصول بین 5 تا 7 میلیون تومان میباشد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Mani
Mani
میهمان
۱۴۰۲-۰۵-۲۰ ۱۶:۵۰

گواهی TÜV Rheinland داره؟
چون رو لینک میزنم چیزی نمیاره.

دکمه بازگشت به بالا