شیائومیگجت های هوشمند

رسمی: شیائومی از نسخه جهانی ایربادهای Redmi Buds 4 و Redmi Buds 4 Pro پرده برداشت.

در مگالانچ دیروز شیائومی برای بازارهای جهانی، غول چینی دنیای تکنولوژی حسابی غوغا به پا کرد و علاوه بر معرفی سری گوشی های Xiaomi 12T، تبلت Redmi Pad و دستبند حرفه ای Xiaomi Band 7 Pro، پرده از ایربادهای Redmi Buds 4 برداشت. این ایربادها با داشتن قیمتی مناسب و امکاناتی عالی، میتوانند انتخاب خوبی باشند. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصولات بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

مشخصات Redmi Buds 4

سری های ایرباد جدید شیائومی به درایورهای 10 میلی متری پویا مجهز شده است. این ایرباد بسیار جمع و جور طراحی شده است و سری های آن حساس به لمس میباشد. بر اساس اطلاعات رسمی، این ایرباد به سیستم حذف نویز پیشرفته هیبریدی مجهز میباشد و توانایی حذف صداهای مزاحم تا بلندی 35 دسی‌بل را دارد. به ظاهر غول چینی با همکاری انستیتو Metrology دست به بهبود کیفیت صدا و مهندسی ایرباد مذکور زده است.

در بخش ارتباطی، این ایرباد به بلوتوث 5.2 مجهز میباشد و توانایی جفت شدن با دستگاههای اندرویدی و مجهز به iOS را دارد. جالب ایجاست که با توجه به جسه کوچک، سری های این ایرباد تا 6 ساعت با شما همراه خواهند بود و به لطف فناوری شارژ سریع، با 5 دقیقه شارژ 1 ساعت سرگرمی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این ایرباد با کمک محفظه شارژ عمر باتری خارق العاده 30 ساعته را ارائه میدهد و با استاندارد IP54 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شده است.

مشخصات Redmi Buds 4 Pro

شیائومی در این ایرباد از 2 درایور در هر سری بهره گرفته است. به ترتیب هر یک از سری های این ایرباد به یک درایور 10 میلی متری و یک درایور 6 میلی متری مجهز شده است و توانایی رساندن صدای با کیفیت Hi-Res و LDAC (تا 990 kbit/s) را دارد. این ایرباد از کدک های صوتی جدید AAC و SBC نیز پشتیبانی به عمل می آورد. این ایرباد به سیستم حذف نویز بسیار پیشرفته ای مجهز شده است، که توانایی حذف صداهای مزاحم تا بلندی 43 دسی‌بل را دارد.

به لطف سیستم حذف نویز فعال، کاربر میتواند بین 3 حالت سبک، میانه و عمیق یک حالت را انتخاب کرده و در موسیقی غرق شود! این ایرباد نیز به لطف استاندارد IP54 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شده است. غول چینی دنیای تکنولوژی ادعا میکند سری های این ایرباد عمر باتری 9 ساعته را ارائه میدهند، که در نوع خود اعجاب انگیز میباشد! با کمک محفظه شارژ نیز عمر باتری 36 ساعته برای کاربران رقم خواهد خورد. همچنین، به لطف فناوری شارژ سریع، کاربران میتوانند با 5 دقیقه شارژ تا 2 ساعت از موسیقی لذت ببرند.

رنگ‌ها، زمان عرضه و قیمت در بازارهای جهانی

این محصولات هم اکنون در بازار کشورهای اروپایی برای سفارش در دسترس علاقه مندان قرار دارند و به زودی برای بازارهای آسیایی نیز معرفی خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه استاندارد این ایرباد 59 دلار و نسخه حرفه ای 98 دلار میباشد.گفتنی است که نسخه استاندارد در رنگ های آبی روشن و سفید صدفی عرضه خواهد شد، اما نسخه حرفه ای در رنگ های مشکی و سفید عرضه میشود.

ایرباد حرفه ای شیائومی Redmi Buds 4 Pro
ایرباد حرفه ای شیائومی Redmi Buds 4 Pro

زمان عرضه در بازار ایران

این محصولات مدتی است برای بازار کشور چین معرفی شده اند و بعضاً نسخه چین به صورت غیرقانونی در کشورمان ایران یافت میشود. بدیهی است به دلیل ورود غیرقانونی، نسخه های چین فاقد گارانتی بوده و دستیار صوتی آنها چینی است. اما با معرفی نسخه جهانی، طی هفته های آتی قطعاً شاهد ورود گسترده این ایرباد با گارانتی به کشور عزیزمان ایران خواهیم بود. این محصولات به زودی در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس عرضه خواهند شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا