شیائومیگجت های هوشمندمحتوای ویدئویی شیائومیویدئو

اطلاعات، تاریخ معرفی و ویدئوی ساعت جان سخت جدید شیائومی با نام Amazfit Falcon به بیرون درز پیدا کرد.

تا به این لحظه تنها ساعت هوشمند جان سختی که از شیائومی سراغ داشتیم Amazfit T-Rex بود و شاید هرگز به ذهنمان خطور نمیکرد ممکن است نمونه جدیدی جایِ آنرا بگیرد؛ اما گویا Amazfit Falcon در راه است! دقایقی پیش وبسایت معتبر GSMArena در پستی کاملاً اختصاصی علاوه بر برملا کردن تاریخ معرفی و اطلاعات این ساعت هوشمند، 2 ویدئوی کاملاً با کیفیت از آنرا نیز منتشر کرد تا مطمعن شویم این محصول واقعی است!

تاریخ معرفی

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، این محصول قرار است در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) رسماً برای بازارهای جهانی معرفی شود. ما 2 تیزر منتشر شده از این ساعت را در یک کلیپ برای شما آماده کرده ایم. همانطور که در این ویدئو خواهید دید، جعبه Amazfit Falcon شامل خودِ محصول، راهنمای آن و یک کابل شارژ میباشد. اگر بخواهیم بر اساس این ویدئو قضاوت کنیم، محصول مذکور به رابط کاربری اختصاصی Zepp OS شیائومی، صفحه ای دایره ای شکل با استیل ضد زنگ بسیار مقاوم و دکمه هایی فیزیکی مجهز خواهد شد.

ویژگی‌های سلامت محور

در ادامه این ویدئو متوجه میشویم که Amazfit Falcon از ویژگی های سلامت محور حرفه ای همچون تمرین زیر نظر مربی بهره خواهد برد و برای اولین بار کاربر میتواند ابزارهای سلامت محور خارجی (مانند ضربان سنج اپتیکال قلب) را به این ساعت وصل کند! به ظاهر کاربر با کمک 150 حالت ورزشی موجود در این ساعت میتواند تمرینات شخصی خود را زیر نظر مربی ایجاد کند و حتی آنها را در برنامه های ثالث بزرگی چون Strava و Adidas Running به اشتراک بگذارد تا همه چیز به صورت حرفه ای دنبال شود.

ساعت جان سخت Amazfit Falcon شیائومی
ساعت جان سخت Amazfit Falcon شیائومی

سایر قابلیت‌ها

در ویدئو مشاهده میکنیم که Amazfit Falcon به مکان یاب (GPS) دو بانده مجهز خواهد شد و کاربر میتواند علاوه بر مسیریابی زنده، مسیرهای ظی شده و مسیرهایی که دوست دارد طی کند را از نرم افزارهای ثالث وارد آن کند. گفته میشود این ساعت به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد و کاربران میتوانند به کمک این حافظه، موسیقی های مورد علاقه خود را به صورت آفلاین پخش کنند. عمر باتری این ساعت 14 روز گزارش شده است و ظاهراً به صفحه نمایشی 1.28 اینچی با پنل AMOLED، رزلوشن HD، درخشندگی پایه 1,000 نیت و ضد آب تا عمق 200 متری مجهز خواهد شد. ویدئوی اختصاصی زیر را از دست ندهید!

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا