شیائومیمی

با دریافت مجوز 3C، سرعت شارژ گوشی Xiaomi 13 مشخص شد.

حالا که شیائومی وضعیت معرفی سری گوشی های Redmi Note 12 را مشخص کرده است، باید منتظر بزرگترین رویداد سال 2022 این کمپانی که معرفی سری گوشی های پرچمدار 13 میباشد باشیم. بر اساس گزارش های واصله، در این سری حدأقل دو محصول با نام های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro خواهیم داشت. با توجه به اینکه به زمان معرفی این سری گوشی ها نزدیک میشویم، تقریباً هفته ای یک خبر از آنها به بیرون درز پیدا میکند که جای تأمل دارد و اطلاعات خوبی به دست میدهد.

چندی پیش خبری درباره نسخه حرفه ای را با شما در میان گذاشتیم و اکنون با دریافت مجوز 3C توسط نسخه استاندارد این سری، گوشی های مورد بحث یک قدم دیگر به معرفی نزدیک شده اند. بر اساس تأییدیه 3C، گوشی هوشمندی با شماره مدل 2211133C (که همان نسخه استاندارد سری 13 میباشد) به شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از این سری گوشی ها در دسترس نیست، اما به ضرس قاطع میتوانیم بگوییم که به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد.

تأییدیه 3C گوشی شیائومی 13
تأییدیه 3C گوشی شیائومی 13

گفته میشود نسخه استاندارد به صفحه نمایشی 6.38 اینچی با پنل AMOLED مجهز خواهد شد و رزلوشن تصویر همچنان +FHD خواهد بود. بر اساس شایعات، این سری گوشی ها به دوربینی 3 گانه با سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد و ممکن است شاهد بهره گیری از LIDAR در آنها باشیم. شاید به دلیل بزرگتر شدن صفحه نمایش در این گوشی شاهد باتری بزرگتری باشیم، اما بر اساس تأییدیه ای که امروز برای این گوشی صادر شد، سرعت شارژ تغییری نخواهد کرد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا