شیائومیمی

نسخه جهانی سری گوشی‌های Redmi Note 12 اولین تأییدیه رسمی خود را برای معرفی کسب کردند.

شیائومی هفته گذشته پرده از سری گوشی های Redmi Note 12 برای بازار کشور خانگی خود برداشت و اکنون کاربران جهانی، منتظر معرفی این سری گوشی های محبوب و دوست داشتنی برای بازار تمام کشورهای دنیا هستند. دقایقی پیش یک توسعه دهنده با بررسی کدهای منبع رابط کاربری MIUI دریافت که گوشی اولین گوشی از این سری با نام Xiaomi 12i HyperCharge برای بازار کشور هند معرفی خواهد شد. این موضوع متبادر به ذهن است، چون نسل قبل با نام Xiaomi 11i HyperCharge برای بازار هند معرفی شده بود.

تأییدیه +Redmi Note 12 Pro

متأسفانه این درزدهنده اطلاعاتی درباره نسخه جهانی گوشی مذکور در اختیار شیائومی پارس نگذاشته است، اما با توجه به اینکه این محصول اخیراً در دیتابیس IMEI دیده شد و موفق به دریافت تأییدیه BIS شد، برخی از مشخصاتش برملا گردید. پیش بینی میشود این گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED، رزلوشن +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، درخشندگی پایه 900 نیت، تکنولوژی های +HDR10 و Dolby Vision، چیپست Dimensity 1080 مدیاتک، تا 12 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

Redmi Note 12
Redmi Note 12

قطعاً نسخه جهانی نیز همچون نسخه چین به سیستم خنک کننده مؤثری در پایه VC مجهز خواهد شد. پیش بینی میشود با توجه به اینکه این گوشی صفت HyperCharge را به دوش میکشد، همچون نسخه چین به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی مجهز شود. سایر مشخصات این گوشی نیز باید شامل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی (سنسور ISOCELL HPX) با لرزشگیر اپتیکال، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو، بلوتوث 5.2، وایفای 6، درگاه اینفرارد، موتور ویبره حرفه ای و سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش باشد.

زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم، منبعی موثق اعلام کرد نسخه گلوبال نیز تأییدیه های لازم را برای معرفی کسب کرده است. اولین تأییدیه این گوشی از مرجع FCC با شماره مدل 22101316UG صادر شده است. نکته جالب اینجاست که در مشخصات این گوشی، رابط کاربری MIUI 14 از درب کارخانه قید شده است! با این وصف پیش بینی میشود این محصول ابتدای سال 1401 با اندروید 13 برای بازارهای جهانی معرفی شود.

تأییدیه Redmi Note 12 Pro

اما از سایر نسخه ها چه خبر؟ پس از خبرهای درز پیدا کرده از نسخه پرو پلاس، ساعاتی پیش نسخه پرو نیز برای بازارهای جهانی موفق به کسب تأییدیه های لازم از بنیاد FCC شد تا یک قدم دیگر به معرفی نزدیک شود. بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده، Redmi Note 12 Pro با شماره مدل 22101316G برای بازارهای جهانی و احتمالاً با نام Xiaomi 12i برای بازار کشور هند معرفی خواهد شد. از طرفی، اطلاعات جالبی درباره نسخه استاندارد، یعنی ردمی نوت 12 نسل 5 به دست ما رسیده است.

تأییدیه Redmi Note 12 5G

از آنجایی که شیائومی ید طولایی در ریبرند کردن گوشی های سری ردمی برای بازارهای جهانی دارد، شاید این خبر زیاد تعجب آور به نظر نرسد! منبعی موثق دقایقی پیش اعلام کرد احتمالاً Redmi Note 12 5G تحت خانواده POCO با شماره مدل 22111317PI معرفی خواهد شد. از آنجایی که انتهای شماره مدل این گوشی حرف “I” دیده میشود، قاعدتاً باید منتظر این نسخه برای بازار هند باشیم. با این توصیف، پیش بینی میشود در بازارهای جهانی این گوشی تحت خانواده ردمی و در بازار هند تحت خانواده POCO معرفی شود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا