شیائومیردمی

زمان احتمالی معرفی نسخه جهانی سری گوشی‌های Redmi Note 12 و مشخصات آنها به بیرون درز پیدا کرد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، شیائومی فردا در مراسمی بسیار بزرگ که در کشور چین برگزار خواهد شد، پرده از سری گوشی های محبوب و مورد انتظار Redmi Note 12 برخواهد داشت، که تا به اینجای کار به نظر 3 عضو دارد. اما فارغ از مشخصات این سری گوشی ها، کاربران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا چشم به راه این محصولات هستند و دوست دارند بدانند چه زمانی این گوشی ها برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد و آیا تفاوتی بین نسخه چین و گلوبال آنها وجود خواهد داشت یا خیر؟

[ اطلاعاتی که در ادامه میخوانید فعلاً تأیید یا رد نمی‌شوند! ]

خوشبختانه ساعاتی پیش یکی از درزدهندگان معروف دنیا خبرهایی در این زمینه در اختیار تحریریه شیائومی پارس قرار داده است. بر اساس گمانه زنی های مطرح شده، سری گوشی های نوت 12 در 3 ماهه اول سال 2023 (تقریباً فروردین 1401) برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. این بدان معناست که کاربران جهانی باید حدأقل 3 ماه منتظر معرفی این گوشی ها باشند. اما در باب مشخصات، منبع خبری ما اشاره میکند که کاربران جهانی باید منتظر گوشی هایی کاملاً متفاوت از بازار چین باشند!

بر اساس آنچه گفته میشود، همچون سری گوشی های ردمی نوت 11، کاربران نسخه گلوبال باید منتظر سری 12 با چیپست متفاوت، برخی تغییرات ظاهری و حتی تفاوت در سنسور دوربین باشند. اما این تمام ماجرا نیست و ظاهراً جذابترین ویژگی این سری گوشی ها فعلاً به بازارهای جهانی نخواهد رسید. بر اساس اخبار واصله گوشی +Redmi Note 12 Pro اولین گوشی شیائومی با شارژ 210 واتی است. حال منبع خبری ما اشاره میکند این ویژگی فعلاً در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند تا آزمایشات غول چینی کامل شود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا