شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

تاریخ احتمالی عرضه MIUI 14 و اولین تصویر از ویژگی های آن به بیرون درز پیدا کرد.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده بود، به صورت غیر رسمی انتظار میرفت که رابط کاربری MIUI 14 همراه با سری گوشی های 13 معرفی شود. حال بر اساس خبری که دقایقی پیش از چین به دست ما رسیده است، به ظاهر شیائومی قصد دارد در روز 19 نوامبر (همزمان با معرفی سری گوشی های 13)، دست به انتشار این نسخه از رابط کاربری خود بزند. اما این تمام ماجرا نیست و منبع خبری ما ضمن انتشار تصویری از ویژگی های این نسخه، برخی مشخصات مهم آنرا برملا کرده است.

اولین و بزرگترین ویژگی چهاردهمین نسخه از رابط کاربری می.یو.آی ظاهراً توقف نمایش هر گونه تبلیغاتی در گوشی های غول چینی است! گویا این یکی از درخواست های اصلی کاربران محصولات این کمپانی در دنیا بوده است. بسیاری از کاربران این شرکت اذعان میکنند که به دلیل مشخصات بسیار خوب گوشی های تولیدی این کمپانی سراغ محصولات Redmi ،Xiaomi و POCO میروند. حال آنکه تبلیغات آزار دهنده در رابط کاربری می.یو.آی به نظر برای آنها جالب نیست و به همین دلیل در نسخه جدید به صورت کامل این قضیه متوقف شده است.

اولین تصویر از ویژگی های MIUI 14
اولین تصویر از ویژگی های MIUI 14

دومین ویژگی این بروزرسانی، حذف برنامه های اضافی از رابط کاربری جدید میباشد. این موضوع تصریح شده است که گوشی های مجهز به می.یو.آی 14 با برنامه های ثالث بسیار کمتری نسبت به قبل عرضه خواهند شد تا کاربران به انتخاب خود سراغ آنچه نیاز دارند بروند. ویژگی های دیگر نیز همچون پوشه های بزرگ (برای اتصال به صفحات نمایش بزرگ)، بروزرسانی برنامه های ساعت، هواشناسی و تقویم برای سهولت استفاده در راه هستند. پیش بینی میشود پس از سری 13 این بروزرسانی به گوشی های سری 12، سری 11، ردمی K50 و K40 و پرچمداران F4 و F3 پوکو برسد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا