شیائومیمی

تصویری از نسخه چرمی گوشی Xiaomi 13 به بیرون درز پیدا کرد + بنچمارک جدید.

این روزهای آخر پیش از معرفی سری گوشی های Xiaomi 13، خبرهای زیادی به دست میرسد؛ پس خود را برای جدیدترین اخبار آماده کنید! در آخرین احباری که دقایقی پیش به دست تحریریه شیائومی پارس رسیده است، ظاهراً غول چینی قصد دارد نسخه ای از نمونه استاندارد سری گوشی های 13 را با بدنه ای چرم روانه بازار کند. در واقع این دیدگاه از رندری غیر رسمی نشأت میگیرد، که دقایقی پیش در جامعه مجازی Weibo منتشر شد و نمیتوان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد!

دیروز مدیر Redmi به صورت غیر رسمی اعلام کرد که باید در واپسین روزهای ماه جاری میلادی منتظر معرفی سری گوشی های 13 باشیم؛ اما روی این موضوع هم فعلاً نمیتوان حسابی باز کرد! چون حرف های او بسیار دو پهلو بود و نمیتوانیم به صورت دقیق اشاره به هفته آینده را مشخص کنیم. اما اتفاقی که چند ساعت بعد از این پست رخ داد جالب است. بعضی از کاربران چینی طی پرسش و پاسخ هایی، برخی از مشخصات این سری گوشی ها (مخصوصاً نسخه استاندارد) را فهمیدند.

مهمترین موضوعی که برای ما تقریباً نزدیک به واقعیت است، عرضه نسخه استاندارد در حدأقل 2 نمونه با پنل پشتی سرامیکی و چرمی (احتمالاً چرم مصنوعی همچون 12S Ultra) میباشد. حتی ساعاتی پس از انتشار پست مورد بحث، تصاویری از رنگ بندی گوشی مذکور به بیرون درز پیدا کرد، که فعلاً مورد تأیید ما نمیباشد. بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر غول چینی در نظر دارد محدودیت های رنگی را در سری 13 کنار بگذارد و محصولات سری مذکور را در رنگ های زیادی عرضه کند.

اما در بخش آخر این خبر، باید به بنچارک تازه نسخه استاندارد این سری اشاره کنیم. این بنچمارک تازه از تنور درآمده از طریق GeekBench به ثبت رسیده است. بر اساس بنچمارک درز پیدا کرده، این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. این چیپست به همراه 12 گیگابایت حافظه رم و اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 در بنچمارک مورد بحث حاضر شده اند. در بخش تک هسته ای این گوشی موفق به کسب امتیاز 1497 و در بخش چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 5089 شده است. از طرفی، دقایقی پیش امتیازات بنچمارک 13 پرو نیز منتشر شد، که کمی بالاتر (1504 و 5342) میباشد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا