شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

رسماً تأیید شد: سری گوشی های Mi 10 بروزرسانی MIUI 14 را بر پایه اندروید 13 دریافت خواهند کرد!

سری گوشی های Mi 10 به جرأت یکی از بهترین پرچمداران شیائومی بودند و با گذشت 3 سال از عرضه آنها، هنوز هواداران خاص خود را دارند! شیاومی اعلام کرده بود بروزرسانی MIUI 13 آخرین بروزرسانی سری گوشی های می 10 خواهد بود، اما اکنون که 2 هفته از معرفی MIUI 14 میگذرد، در خبری رسمی، شیاومی اعلام کرد این محصولات بروزرسانی مذکور را نیز دریافت خواهند کرد تا اسم این گوشی ها وارد لیست خوش شانس ترین اسمارت فون های این کمپانی قرار بگیرد!

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

بیانیه رسمی

آقای Zhang Guoquan، مدیر بخش بروزرسانی های سیستمی شیایومی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد این سری گوشی ها چهاردهمین نسخه از رابط کاربری اختصاصی غول چینی را بر پایه اندروید 13 دریافت خواهند کرد! با این حساب، سری گوشی های محبوب می 10 سومین بروزرسانی بزرگ اندروید خود را تجربه خواهند کرد، که برخلاف سیاست های شاومی میباشد. به صورت دقیق، گوشی های Mi 10 Pro، Mi 10 و Mi 10 Ultra این بروزرسانی را دریافت میکنند.

زمان عرضه

درباره زمان عرضه این بروزرسانی، مقام مورد بحث اشاره میکند به دلیل محدودیت های جدیدی که برای کرونای چینی نوین ایجاد شده است، پروسه انتشار کمی به تعویق خواهد افتاد. وی اعتقاد دارد این بروزرسانی احتمالاً در ماه مارس (فروردین 1402) به دست کاربران نسخه چین خواهد رسید. هنوز صحبتی درباره عرضه MIUI 14 و اندروید 13 برای نسخه جهانی سری گوشی های می 10 نشده است، اما بعید به نظر میرسد نسخه گلوبال از این بروزرسانی محروم بماند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فری
فری
میهمان
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۰۲:۳۴

سلام
اینکه گوشی فروشی ها میگن بروز رسانی نکنید گوشی صفر هم احتمالاً هنگ میکنه حقیقت داره

دکمه بازگشت به بالا