بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

اختصاصی : لیست اولیه گوشی های شیائومی دریافت کننده اندروید 13 به بیرون درز پیدا کرد .

گوگل مدتی است اندروید 13 را به صورت ضمنی معرفی کرده است و پس از گوشی های پیکسل ، چند گوشی پرچمدار شیائومی تا به امروز موفق به دریافت نسخه بتای اندروید 13 شده اند . بدیهی است هنوز برای انتشار لیست بروزرسانی بسیار زود است و نباید انتظار داشته باشیم اطلاعات به دست رسیده جامع باشند ، اما با توجه به سیاست کمپانی های گوشی سازی ، تا حدودی میتوان این موضوع را پیش بینی کرد .

البته درباره شیائومی که اخیراً سیاست بروزرسانی های خود را تا حدود زیادی تغییر داده است کمی اوضاع فرق میکند . در بین گوشی های شیائومی ، برخی از دستگاهها حتم به یقین بروزرسانی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد ، برخی دیگر به احتمال بسیار زیاد آنرا دریافت خواهند کرد ، برخی ممکن است دریافت کنند و در نهایت بسیاری از گوشی های غول چینی دنیای تکنولوژی از این بروزرسانی محروم خواهند شد ، که منطقی میباشد .

اگر بخواهیم به صورت قطعی بگوییم ، کلیه گوشی های سری Xiaomi 12 و بیشتر محصولاتی که پس از این معرفی خواهند شد بروزرسانی اندروید 13 را حتماً دریافت میکنند . گوشی های سری Mi 11 نیز قطعاً این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد . تبلت های سری Mi Pad 5 ، گوشی های سری CIVI ، شیائومی Mix 4 و Mi Mix Fold نیز قطعاً در لیست بروزرسانی هستند .

در سری ردمی نیز باید شاهد عرضه اندروید 13 برای سری گوشی های Redmi Note 10 و Redmi Note 11 ، سری گوشی های Redmi K40 و Redmi K50 باشیم . در گوشی های پوکو نیز به احتمال بسیار زیاد گوشی های POCO F3 و POCO F4 ، گوشی POCO M3 و POCO M4 در کنار سری گوشی های POCO X3 این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا