شیائومیمی

با یکی از ویژگی های جالب گوشی Mi 11 آشنا شوید .

شیائومی هفته گذشته پرچمدار جدید خود را با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری برتر معرفی کرد . این گوشی هوشمند علاوه بر دارا بودن سخت افزاری بسیار قدرتمند ، به لطف رابط کاربری اختصاصی شیائومی ، ویژگی های بسیار ویژه ای را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد . اما یکی از ویژگی های برتر به کار گرفته شده در Mi 11 ، قابلیت Multi Link نسل 5 میباشد ، که ارتباط بدون قطعی بین شبکه تلفن همراه و وایفای را برای کاربران به ارمغان می آورد .

بر اساس اطلاعاتی که مدیر ارشد بخش نرم افزاری شیائومی در اختیار رسانه ها قرار داده است ، گوشی Mi 11 به لطف مجهز بودن به سیستم پیشرفته Multi Link 5.0 ، توانایی انتقال ارتباط بین شبکه های موبایل و وایفای را دارد . به این صورت که اگر کاربر در داخل محیط خانه به اینترنت وایفای وصل باشد و در حال مکالمه صوتی بر بستر اینترنت یا بازی آنلاین باشد ، در صورت خروج از محدوده وایفای گوشی خود به خود این موضوع را تشخیص داده و به شبکه های همراه متصل میشود .

شیائومی میگوید مدت هاست در حال تست این ویژگی میباشد و به کمک کاربران بسیار زیادی که در طرح بتای این ویژگی شرکت کرده بودند ، به ارتباطی امن و پایدار دست یافته است ، که مو لای درزش نمیرود ! در واقع سوئیچ شدن بین شبکه وایفای و تلفن همراه و بالعکس در عرض چند میلی ثانیه طول میکشد ، که به هیچ عنوان باعث قطعی ارتباط نمیشود . این موضوع برای راحتی کاربر شامل چند سناریو نیز میباشد ، که در هر حال باعث بهبود کیفیت ارتباط میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا