ردمیشیائومی

گوشی Redmi Note 9 Pro شروع به دریافت MiUi 12 کرد .

شیائومی با سرعت بالایی در حال انتشار آخرین نسخه از بروزرسانی رابط کاربری MiUi 12 برای گوشی های پشتیبانی شده میباشد . این بروزرسانی ابتدا برای گوشی های پرچمدار و سپس برای گوشی های میانرده در کشور چین و حالا مدتی است در رام گوشی های نسخه جهانی در دسترس کاربران قرار گرفته است .

حال ، در آخرین حرکت ، شیائومی بروزرسانی مذکور را برای گوشی محبوب و بسیار پرفروش Redmi Note 9 Pro منتشر کرده است ؛ اما بهتر است زیاد هیجان زده نشوید ! گوشی Redmi Note 9 Pro یکی از گیج کننده ترین نام هایی است که در طول تاریخ 10 ساله کمپانی شیائومی مطرح شده است .

این محصول ابتدا در هند در 2 نسخه معرفی شد و پس از مدتی در بازارهای جهانی ، ما گوشی مشابهی با همین نام ، اما با مشخصاتی متفاوت دیدیم ! در واقع میتوان گفت گوشی ردمی نوت 9 پرو نسخه هند در بخش های زیادی با نسخه جهانی این محصول تفاوت دارد . در این بین ، فعلاً نسخه هند گوشی مذکور بروزرسانی جدید را دریافت کرده است و کاربران نسخه جهانی باید کمی بیشتر صبر کنند .

گوشی Redmi Note 9 Pro نسخه هند در واقع اولین محصول در بین خانواده Redmi Note 9 میباشد که بروزرسانی MiUi 12 را دریافت کرده است . این بروزرسانی با شماره ساخت V12.0.1.0.QJWINXM و با حجم 755 مگابایت ، هم اکنون برای حلقه اول در حال انتشار است و به زودی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا