بروزرسانی های نرم افزاریپوکوشیائومی

اقتصادی ترین گوشی POCO هم موفق به دریافت MIUI 12.5 بر پایه اندروید 11 شد .

شیائومی در طی 1 سال گذشته 3 نسخه از رابط کاربری MIUI را معرفی و برای دستگاههای زیادی منتشر کرده است . نسخه اصلی MIUI 12 در ابتدا ، کمی بعد MIUI 12.5 و حالا هم نسخه بهینه شده یا تقویت شده با پسوند “Enhanced Edition” در دسترس برخی از گوشی های شیائومی است . با توجه به اینکه برخی از محصولات شیائومی در بازار چین ، جهانی و هند نسخه هایی مشابه با اسم های متفاوت دارند ، پروسه انتشار بروزرسانی کمی برای آنها گیج کننده به نظر میرسد . اما عیبی ندارد ، ما این شبهات را برای شما برطرف میکنیم .

گوشی Redmi 9 چند وقتی است در بازار چین موفق به دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 بر پایه اندروید 11 شده است . حال این بروزرسانی برای نسخه هند این گوشی با نام Redmi 9 Prime و نسخه جهانی آن که زیرمجموعه برند پوکو میباشد منتشر شده است . البته در کشور عزیزمان ایران گوشی Redmi 9 نیز موجود است ، اما قطعاً نام POCO M2 هم زیاد به چشمتان خورده است .

این بروزرسانی هم اکنون برای گوشی POCO M2 با شماره ساخت “V12.5.1.0.RJRINXM” در حال انتشار برای کاربران در فاز اول میباشد و همانطور که میدانید ، به زودی در طی هفته های آتی به دست کاربران این گوشی در کشور عزیزمان ایران نیز خواهد رسید . نکته جالب اینجاست که این بروزرسانی علاوه بر ویژگی های ذاتی اندروید 11 و MIUI 12.5 ، وصله های امنیتی ماه آگوست را نیز با خود به همراه دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا