شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

دستبند Redmi Band 2 با صفحه نمایش بزرگ و طول عمر باتری 12 روزه معرفی شد.

دیروز در مراسم معرفی سری گوشی های Redmi K60، شیائومی پرده از محصولات دیگری چون گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition، دستبند Redmi Band 2، ساعت هوشمند Redmi Watch 3 و ایرباد Redmi Buds 4 Youth Edition نیز برداشت. در این مطلب سعی داریم درباره دستبند Redmi Band 2 با شما صحبت کنیم و ببینیم از چه امکاناتی برخوردار است. با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

طراحی

شیائومی در طراحی Redmi Band 2 انقلابی نسبت به نسل قبل ایجاد کرده است! هر چند نسل قبل این دستبند شبیه به دستبندهای ارزان قیمت بود، اما نسل دوم به کلی تغییر پیدا کرده است و حالا علاوه بر ظاهری جذاب، از امکاناتی بسیار خوب بهره میبرد. صفحه نمایش این محصول نسبت به نسل قبل حدود 76 درصد بزرگتر شده است، قطر آن تنها 9.99 میلی متر و وزن آن تنها 14.9 گرم است!

صفحه نمایش

صفحه نمایش این محصول 1.47 اینچی است و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. به صورت دقیق رزلوشن تصویر این محصول 320×172 پیکسل بوده و نوع صفحه نمایش آن TFT LCD است. این صفحه نمایش 247 پیکسل در هر اینچ را مقابل چشمان شما به نمایش بیرون می آورد و با درخشندگی 450 نیت، به پوشش محافظ خمیده 2.5D مجهز میباشد. در بدو عرضه این محصول با بیش از 100 چهره ساعت به دست کاربران میرسد.

باتری و سایر ویژگی ها

باتری در نظر گرفته برای این محصول 210 میلی آمپر/ساعتی است و با یکبار شارژ کامل، میتوانید تا 14 روز از آن به صورت نرمال استفاده کنید و در صورت استفاده سنگین، تا 6 روز با شما همراه خواهد بود. متأسفانه این دستبند از قابلیت مکالمه (حتی بر بستر بلوتوث) پشتیبانی نمیکند، که البته انتظار هم نمیرفت چنین ویژگی مهمی را به همراه داشته باشد.

مشخصات کامل Redmi Band 2 در یک نگاه
مشخصات کامل Redmi Band 2 در یک نگاه

سایر ویژگی های این دستبند نیز شامل پایش اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب، ردگیری عادت ماهیانه بانوان، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، بهره گیری به عنوان دکمه شاتر دوربین، پخش یا توقف موسیقی گوشی، تایمر، کرنومتر و نمایش آب و هوا میباشد. این دستبند دارای 30 حالت ورزشی است. این محصول به بلوتوث 5.1LE مجهز میباشد و با اندروید 6 (و بالاتر) و iOS 12 (و بالاتر) سازگاری دارد.

قیمت، رنگ ها و زمان عرضه

این محصول از هم اکنون در دسترس کاربران در کشور چین قرار دارد. این دستبند در 6 رنگ جذاب سبز روشن، صورتی طلایی، مشکی، آبی روشن، سبز تیره و سفید عرضه خواهد شد. شاومی به مناسبت تعطیلات سال نوی میلادی این محصول را تا پایان سال 2022 با قیمت 159 یوآن یا 22 دلار به فروش میرساند، اما از ابتدای سال 2023 کاربران این محصول را باید با قیمت 169 یوآن یا 24 دلار تهیه کنند.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که این دستبند فعلاً برای بازار چین معرفی شده است، ورود آن به کشور عزیزمان ایران غیر رسمی خواهد بود. به زودی میتوانید این ساعت را به صورت سفارشی از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس سفارش گذاری کنید. بدیهی است در صورت معرفی این ساعت برای بازارهای جهانی، این محصول با گارانتی رسمی وارد کشورمان خواهد شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا