شیائومیسایر محصولات

شیائومی از Redmi Projector و Redmi Projector Pro، اولین پروژکتورهای اقتصادی خود پرده برداشت.

در مگالانچ هفته گذشته، شیائومی پرده از اولین پروژکتورهای اقتصادی خود با نام های Redmi Projector و Redmi Projector Pro برداشت. این پروژکتورها با مجهز بودن به ویژگی هایی شگفت انگیز، با برچسب قیمتی بسیار معقولی عرضه میشوند. به این ترتیب خیل عظیمی از کاربران میتوانند یک پروژکتور خوب با قیمتی رقابتی را به دست بیاورند. اگر دوست دارید بیشتر درباره این پروژکتورها بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی

شیائومی سعی کرده است طراحی این پروژکتورها را به سبک جوانان انجام دهد. به همین دلیل شعار غول چینی هنگام معرفی این محصولات، ارائه پروژکتوری هوشمند برای نسل جوان میباشد. نسخه استاندارد این پروژکتور در 2 رنگ سفید و مشکی عرضه میشود، اما نسخه حرفه ای تنها در یک رنگ مشکی ارائه خواهد شد. هر دو نسخه ابعاد یکسانی دارند؛ بر این اساس، ابعاد دقیق آنها 179.4×117×129.5 میلی متر میباشد. متأسفانه درباره وزن این پروژکتورها صحبتی رسمی به میان نیامده است، اما برخی منابع خبری وزن آنها را 1.2 کیلوگرم عنوان کرده اند.

سخت افزار

Redmi Projector به حافظه داخلی 8 گیگابایتی مجهز میباشد، اما Redmi Projector Pro با حافظه 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در نسخه حرفه ای شاهد ویژگی های خارق العاده ای چون اصلاح همه جانبه تصویر، اصلاح اعوجاج تصویر در بزرگ نمایی، فوکس خودکار و کالیبره خودکار تصاویر هستیم. نور ساطع شده از نسخه حرفه ای 150 انسی‌لومن تخمین زده شده است و به میکروفون حساس راه دور نیز مجهز میباشد. اما هر دو نسخه از گواهینامه SGS برای محافظت از چشم انسان بهره میبرند.

کاربر به سادگی میتواند در محیط های بسیار کم نور و شب از این پروژکتور بهره بگیرد. این پروژکتورها توانایی ایجاد تصویری 100×40 را از فاصله 1.07 تا 2.67 متری دارند. استاندارد تصویر 1.2:1 بوده و رزلوشن مخابره شده نیز 1080p خواهد بود. این محصولات با طول عمر بالا (تضمین کارکرد بدون نیاز به سرویس تا 15.000 ساعت) و سیستم خنک کننده ای بسیار مؤثر و حرفه ای همراه هستند. این پروژکتورها به چیپست 4 هسته ای Amlogic T950D4 مجهز هستند، که از قدرت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

سایر ویژگی ها

شیائومی میگوید این پروژکتورها از الگوریتم ویژه ای برای پردازش تصاویر بهره میبرند و به لطف سیستم هوشمند نمایش تصاویر، تجربه ای لذت بخش را برای کاربران رقم میزنند. در بخش صدا، این پروژکتورها به بلندگویی 2 گانه مجهز هستند که صدایی واضح و رسا را انتقال میدهد. از آنجایی که بر روی کنترل این محصولات سیستم تشخیص اصوات به کار بسته شده است، کاربران میتوانند علاوه بر فراخوانی دستیار صوتی XiaoAi، سایر لوازم خانگی هوشمند پیرامون خود را نیز کنترل کنند.

قیمت و زمان عرضه

این پروژکتورها هم اکنون با تخفیفی بسیار ویژه در دسترس کاربران در کشور چین قرار دارند. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه استاندارد تنها 138 دلار و برای نسخه حرفه ای نزدیک به 180 دلار میباشد. هنوز صحبتی درباره معرفی نسخه جهانی این پروژکتورها به میان نیامده است، اما بعید نیست به زودی شاهد معرفی آنها برای بازارهای جهانی نیز باشیم؛ چون هدف شیائومی اشاعه محصولات مقرون به صرفه و اعلا برای تمام جهانیان است.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که هنوز این محصولات برای بازارهای جهانی عرضه نشده اند، قطعاً ورود رسمی آنها به کشور عزیزمان ایران منتفی میباشد؛ اما ممکن است بتوانید طی یکی 2 ماه آینده نسخه های وارد شده به صورت غیر رسمی را در ایران تهیه کنید. پیش بینی ما این است که این محصولات به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد، به همین دلیل توصیه میکنیم تا معرفی و عرضه نسخه جهانی صبر پیشه کنید، چون در صورت معرفی نسخه گلوبال، این محصولات را میتوانید با قیمتی مناسب و گارانتی رسمی تهیه کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا