شیائومیمی

رسمی : تاریخ معرفی گوشی های Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra مشخص شد .

چندی پیش شیائومی اعلام کرد در نظر دارد در روز 29 مارس 2021 میلادی ( 9 فروردین ) در کشور خانگی خود چین و برای بازارهای جهانی مراسمی بسیار بزرگ و مجلل برگزار کند . در آن زمان غول چینی دنیای تکنولوژی هیچ حرفی از محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شوند نزد . حال بر اساس پوستر رسمی و جدیدی که شیائومی منتشر کرده است ، قصد دارد پرده از گوشی های حرفه ای سری Mi بردارد .

شیائومی رسماً اعلام کرده است در این مراسم از گوشی های Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra رونمایی خواهد کرد . در تیزر منتشر شده توسط شیائومی ما میتوانیم جعبه گوشی Mi 11 Pro را ببینیم که در آن شارژری موجود نیست ! بنابر گفته شیائومی ، این گوشی از قطر و وزن بسیار پایینی برخوردار خواهد بود و لقب “شاه گوشی های اندرویدی” را به آن داده است .

شیائومی پیش از این نیز گوشی Mi 11 را بدون شارژر در کشور خانگی خود چین عرضه کرده بود ، اما در کنار این نسخه که نسخه سبز نام داشت ، نسخه ای با شارژر و قیمتی همسان در دسترس کاربران قرار داشت . حال پیش بینی میشود همین برنامه برای گوشی های قدرتمند سری Mi 11 نیز تکرار شود و بدون شارژر در جعبه معرفی و عرضه شوند .

بر اساس شواهد موجود ، هر دو گوشی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra با شارژر 67 واتی اختصاصی معرفی خواهند شد . حتی شیائومی چندی پیش شارژر اختصاصی 67 واتی مجهز به فناوری GaN این گوشی ها را نیز معرفی کرده بود ، که احتمالاً در کنار گوشی های مذکور به صورت مجانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت .

علاوه بر این محصول ، شیائومی در نظر دارد لپتاپ Mi Notebook Pro 2021 را نیز در این مراسم معرفی کند . شیائومی پیش از این با انتشار تیزری اعلام کرده بود پس از 1282 روز قصد دارد لپتاپ حرفه ای جدیدی از سری Mi را معرفی کند . نکته جالب اینجاست که جعبه این لپتاپ از طراحی بسیار جالب و مینیمالی بهره میبرد و رنگ آن سفید است .

همچنین ، بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی شیائومی ، این لپتاپ بسیار سبک ، نازک ، مجهز به پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری صدا میباشد . اخیراً نیز غول چینی با انتشار تیزری اعلام کرد صفحه نمایش این محصول از کیفیت خارق العاده ای برخوردار خواهد بود . بر اساس شایعات ، این لپتاپ به پردازنده Core i7 نسل یازدهمی 11370H و گرافیک RTX3060Ti مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا