بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

رکوردی بینظیر : آمار خیره کننده کاربران ماهیانه رابط کاربری MIUI مشخص شد !

شیائومی کمی بیش از 10 سال است که پا به عرصه وجود گذاشته و در طی یک دهه اخیر ، آمارهایی خیره کننده از خود به جای گذاشته است . غول چینی دنیای تکنولوژی همزمان با اولین نسل از گوشی خود رابط کاربری MIUI را رسماً معرفی کرد و امروز ، بر اساس اعلام رسمی شیائومی ، این رابط کاربری محبوب ماهیانه بیش از نیم میلیارد ( 500.000.000 ) کاربر فعال دارد !

این بدان معناست که در حال حاضر 15 درصد از کل گوشی های هوشمند فعال در دنیا در حال اجرای رابط کاربری MIUI شیائومی هستند . شیائومی در ادامه بیان میکند ماهیانه 18 میلیون و 650 هزار کاربر جدید در کشور چین و بیش از 100 میلیون کاربر جدید در بازارهای جهانی به این آمار اضافه میشوند ، که در آینده ای نزدیک تبدیل به یک جهش بزرگ برای شیائومی در دنیا خواهد شد .

جالب است بدانید شیائومی در 5 سال ابتدایی آغاز به کار توانسته بود بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهیانه را جذب کند و در ادامه ، پس از 3 سال ، موفق به جذاب 200 میلیون کاربر شد . این رشد با جهشی استثنائی روبرو شد و بر اساس آمارها شیائومی توانست در 28 اکتبر 2019 میلادی بیش از 300 میلیون کاربر ماهیانه را به ثبت برساند . ابتدای امسال نیز کاربران MIUI به نزدیک 400 میلیون رسیده بود و حالا از مرز نیم میلیارد کاربر رد شده است !

شیائومی در آخرین حرکت مثبت ، دست به معرفی رابط کاربری بهینه شده MIUI 12.5 Enhanced زده بود ، که بر اساس اطلاعات موجود بیش از 160 باگ سیستمی حیاتی و بیش از 224 باگ مربوط به برنامه های سیستمی را مرتفع کرد و به این ترتیب لقب محبوب ترین بروزرسانی رابط کاربری MIUI را از آنِ خود کرد . حال ، شیائومی در حال تدارک MIUI 13 با تغییراتی بنیادین است و تا کمتر از چند هفته دیگر رسماً با آن دیدار خواهیم کرد . آیا شما هم عضوی از خانواده بزرگ MIUI هستید ؟ نظرات خود را درباره رابط کاربری شیائومی در بخش دیدگاه ها بیان کنید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا