شیائومیمی

تصویر جعبه گوشی Xiaomi 12T و دسته ای از تیزرهای تبلیغاتی Xiaomi 12T Pro لو رفت!

تقریباً 2 روز تا معرفی سری گوشی های Xiaomi 12T باقی مانده است و پس از اولین تیزر رسمی که از سوی شیائومی منتشر شده بود، ساعاتی پیش علاوه بر لو رفتن جعبه نسخه استاندارد این سری، تیزرهایی از نسخه Pro برملا شد. اگر به تصاویر جعبه گوشی 12T توجه کنید، متوجه شباهت آن با جعبه سری 11T خواهید شد. بنا به دلایلی هنوز غول چینی از جعبه سفید برای اعضای خانواده 12 بهره گرفته، که با حروف طلایی رنگ تزئین شده است.

در تصویر دیگر مشاهده میکنیم که این محصول با کابل و شارژر 120 واتی داخل جعبه به دست کاربران خواهد رسید! سایر اقلام داخل جعبه (شامل ابزار بیرون آورده شیار سیمکارت، گارد محافظ ژله ای، راهنمای استفاده از محصول، کارت گارانتی و اطلاعات حیاتی) اما شبیه به سایر گوشی های شیائومی هستند. اما علاوه بر این موضوعات، یک نسخه از گوشی مذکور با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مشخص شده است و احتمالاً نسخه ای دیگر با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز در کار خواهد بود.

همچنین، زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم، یک منبع موثق به شیائومی پارس قیمت این سری گوشی ها را برای بازار اروپا اعلام کرد. اینطور که گفته میشود، نسخه استاندارد در 2 نسخه با حافظه رم/داخلی 8/128 و 8/256 با قیمت های 580 و 630 یورو عرضه خواهد شد. از طرفی، گزارش شده است که نسخه Pro در دو نمونه با حافظه رم/داخلی 8/256 و 12/256 با قیمت های 770 و 800 یورو عرضه میشود.

بر اساس تیزرهای لو رفته نیز میتوان گفت که نسخه Pro به شارژ 120 واتی، دوربین 200 مگاپیکسلی با سایز 1/1.22 اینچ، لنز 8 لایه، لرزشگیر اپتیکال، ادغام 16 پیکسل در 1 پیکسل، بلندگوی استریو که توسط Harman/Kardon شخصی سازی شده و سیستم خنک کننده فوق پیشرفته مجهز خواهد شد. هنوز مشخص نیست نسخه استاندارد نیز همچون برادر بزرگترش به ویژگی های خاص مجهز خواهد شد یا خیر، اما این موضوع تا حدودی بعید به نظر میرسد، چون از لحاظ قیمت تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا