پوکوشیائومی

یکی از مهمترین ویژگی های بارز سخت افزاری POCO F2 تغییر یافت !

در واپسین روزهای سال 2020 میلادی ، شعبه هند پوکو اعلام کرد ادامه دهنده راه گوشی محبوب و موفق POCO F1 به زودی با نام POCO F2 معرفی خواهد شد و از آن روز شایعات زیادی پیرامون این گوشی شکل گرفت . در آخرین خبری که پیرامون POCO F2 پخش شده بود ، منابع خبری اشاره داشتند گوشی مذکور پرچمدار یا شبه پرچمدار نخواهد بود و یک گوشی میانرده بسیار قدرتمند محسوب میشود ؛ به همین دلیل از چیپست اسنپدراگون 732 بهره خواهد برد .

حال پس از گذشت مدتی ، ساعاتی پیش یکی از درزدهندگان بسیار مشهور دنیای فناوری اعلام کرد این گوشی هوشمند قطعاً به چیپست اسنپدراگون 732 مجهز نخواهد شد . اگر به خاطر داشته باشید ، اوایل ماه دسامبر با انتشار اسم رمز 2 باتری اعلام کردیم این باتری ها مربوط به اولین لپتاپ های برند پوکو هستند ، حال درزدهنده مذکور که خبر قبلی را داده است اعلام میکند باتری هایی که تأییدیه دریافت کرده بودند مربوط به لپتاپ نیستند !

وی همچنین اشاره کرده است شاید نام ادامه دهنده راه پوکو F1 دقیقاً POCO F2 نباشد و شیائومی سراغ نام POCO F3 برود . این درزدهنده در ادامه میگوید احتمالاً گوشی بعدی سری F به چیپستی پرچمدار مجهز شود . در پایان او میگوید پایین نگه داشتن قیمت گوشی بعدی سری F همچون F1 کار بسیار سخت و شاید غیرممکنی است ، به همین دلیل نباید انتظار بازه قیمتی 290 دلاری را برای این گوشی داشته باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا