ردمیشیائومی

مژده : شیائومی رسماً وجود Redmi Note 8 (2021) را تأیید کرد !

گوشی Redmi Note 8 یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های سری ردمی نوت میباشد . این گوشی هوشمند آنقدر محبوب است که شیائومی تصمیم گرفته است آنرا دوباره از گور بیدار کرده و احیا کند ! بله ، درست خواندید ! شیائومی رسماً اعلام کرده است قصد دارد محبوب ترین گوشی سری ردمی نوت را با سخت افزاری جدید معرفی کند .

بر اساس توئیت رسمی حساب کاربری شیائومی ، غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد محبوب ترین گوشی سری ردمی نوت را با نام Redmi Note 8 (2021) احیا کند . البته این موضوع کمی عجیب به نظر میرسد ، چون هم اکنون گوشی های ردمی نوت 9 و ردمی نوت 10 از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند ؛ اما به نظر میرسد این کار نوعی ادای احترام به پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی سری ردمی نوت میباشد .

در این توئیت شیائومی تأیید کرده است تا به امروز بیش از 25 میلیون نسخه از گوشی Redmi Note 8 را به فروش رسانده است ، که رقمی بسیار رؤیایی برای یک گوشی هوشمند میباشد ! شیائومی پیش از این تأیید کرده بود تا 24 فوریه 2021 ( 6 اسفند 1399 ) بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های سری ردمی نوت را به فروش رسانده است ، که این رکورد نیز بینظیر است .

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، گوشی Redmi Note 8 (2021) به صفحه نمایشی با پنل LCD و نرخ نوسازی 120 هرتز ، سلفی با بریدگی قطره ای ، چیپست Helio G85 مدیاتک ، 4 گیگابایت حافظه رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی ، باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی ، اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز خواهد شد . هنوز تاریخ معرفی این گوشی مشخص نیست ، اما قطعاً در آینده ای نزدیک این موضوع برملا خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا