شیائومیگجت های هوشمند

تأیید شد : دو ساعت جدید از Amazfit در راه است !

شیائومی رقابت تنگاتنگی با کمپانی خوش نام و با سابقه Huawei دارد و به همین دلیل ، معمولاً این 2 کمپانی محصولاتی را با هدف رقابت با یکدیگر وارد بازار میکنند . شیائومی چندی پیش ساعت های جدید Amazfit را با نام GTS 2 و GTR 2 معرفی کرد . چند روز پیش گفتیم نسخه مقرون به صرفه ساعت GTS 2 در راه است و حال برای رقابت با هوآوی ، شیائومی در نظر دارد 2 ساعت جدید Amazfit GTS 2e و Amazfit GTR 2e را وارد کارزار کند .

بر اساس اسناد منتشر شده در بنیاد FCC ، دقایقی پیش دو ساعت Amazfit GTR 2e و Amazfit GTS 2e با اسم های رمز A2021 و A2023 موفق به دریافت تأییدیه های لازم برای معرفی شده اند . اما شکل و شمایل این ساعت ها به چه صورت خواهد بود ؟ اطلاعات FCC به ما میگوید Amazfit GTS 2e به صفحه نمایشی مربعی مجهز خواهد شد ، در حالی که Amazfit GTR 2e دارای صفحه نمایشی دایره ای خواهد بود ؛ دقیقاً همانند نسخه های اصلی .

نسخه اصلی ساعت های شیائومی با حالتی کلاسیک معرفی شدند ، اما دارای نسخه اسپرت نیز بودند ، که باز طرحی سنتی در باطن داشتند . حال آنکه هوآوی سیاست خاصی را به کار گرفت و نسخه های جدید را به شکل و شمایلی اسپرت مجهز ساخت و اگر شیائومی نیز بخواهد سیاست هوآوی را برای رقابت در پیش بگیرد ، باید منتظر نسخه اسپرت ساعت های Amazfit GTR 2 و Amazfit GTS 2 باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا