شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

قابلیت خواستنی Photon Engine رابط کاربری MIUI 14 به دست تمام گوشی های دریافت کننده خواهد رسید!

پروسه انتشار MIUI 14 بر پایه اندروید 13 برای برخی از گوشی های شیائومی در کشور چین آغاز شده است و یکی از ویژگی های خواستنی این نسخه از رابط کاربری غول چینی که Photon Engine نام دارد به دست برخی از دستگاه ها رسید. در آغاز فاز آزمایشی عرضه MIUI 14، این قابلیت تنها برای برخی از گوشی های شرکت کننده در دسترس بود، که شائبه آنرا مطرح کرد که شاید این ویژگی به دست سایر گوشی ها نرسد؛ اما اکنون شیایومی رسماً درباره این موضوع اظهارنظر کرده است.

بر اساس اخبار موثق منتشر شده از سوی شیاومی، قابلیت مذکور که باعث بالاتر رفتن سرعت برنامه های ثالث میشود، برای تمام گوشی هایی که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد در دسترس خواهد بود. البته این کمپانی اظهار کرد با توجه به اینکه قابلیت مورد بحث نیاز به همکاری کامل نرم افزار و سخت افزار دارد، با توجه به معماری پردازنده های مختلف ممکن است کمی زمان انتشار این ویژگی برای گوشی های غیرپرچمدار زمان ببرد، که قطعاً همزمان با انتشار این نسخه از رابط کاربری برای آنها خواهد بود.

اما Photon Engine چیست؟

شاومی در هنگام معرفی رابط کاربری نسل 14 خود تأکید کرده بود که Photon Engine به صورت کامل با کرنل اندروید در ارتباط خواهد بود و توسعه دهندگان نرم افزارهای ثالث میتوانند با استفاده از این قابلیت، سرعت اجرای نرم افزارهای خود را بهبود بخشیده و مصرف انرژی آنها را نیز کم کنند. بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی غول چینی، با این ویژگی برنامه های ثالث تا 88 درصد سرعت بالاتر و تا 16 درصد مصرف انرژی پایین‌تر را ارائه خواهند داد، که در نوع خود بینظیر میباشد!

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پیمان
پیمان
میهمان
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۱۶:۰۴

هنوز miui 13 رو دریافت نکردیم منتظریم
K20pro

Siavash
Siavash
میهمان
پاسخ به  پیمان
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۷:۲۶

Miui13 تازه بروزرسانی کردم گوشی نوت 9T گوشیتو بروزرسانی کن

دکمه بازگشت به بالا