بلک شارکشیائومی

رسمی : شیائومی با انتشار تیزرهایی جدید ، ظاهر پشت و کیفیت صفحه گوشی های BlackShark 4S را برملا کرد .

شیائومی خود را برای معرفی سری گوشی های BlackShark 4S در تاریخ 13 اکتبر ( 21 مهر ) آماده میکند . چند روز پیش شیائومی اولین تیزر رسمی را درباره این سری گوشی ها منتشر کرد و تاریخ معرفی این سری را لو داد . حال ، ساعاتی پیش غول چینی دنیای تکنولوژی با انتشار دومین تیزر تبلیغاتی این گوشی ها ، ظاهر قسمت پشت گوشی های سری BlackShark 4S را برملا کرد .

همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، شیائومی تغییر فاحشی در ظاهر این گوشی ها ایجاد نکرده است ، اما میتوانیم بگوییم ظاهر گوشی های BlackShark 4S بیشتر به موضوع این محصولات نزدیک شده است ، که محوریتی گیمینگ دارد . در این تیزرها که توسط شیائومی منتشر شده است ، دوربین 3 گانه گوشی های جدید در آرایشی افقی به خوبی قابل رؤیت است .

شیائومی کمی قسمت پشت این گوشی ها را تغییر داده است و حالا با داشتن الگوهایی زیبا ، سری محصولات BlackShark 4S از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار هستند . همچنین ، اگر بخواهیم بر اساس این تصاویر قضاوت کنیم ، گوشی های مذکور حدأقل در 2 رنگ جذاب سفید و آبی معرفی خواهند شد . پیش از این شایعه شده بود گوشی های جدید این سری به چیپست اسنپدراگون +888 ، صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 144 هرتز و شارژ 120 واتی مجهز خواهند شد .

همچنین ، زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، شیائومی با انتشار تیزری جدید تأیید کرد گوشی های BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro به صفحه نمایشی همسان با نسل قبل خود مجهز خواهند شد . بدین ترتیب ، گوشی های مذکور به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزلوشن +FHD ، پنل E4 سامسونگ ، نرخ نوسازی 144 هرتز و سرعت لمس 720 هرتزی مجهز خواهند شد . در پایان گفتنی است که شیائومی قصد دارد در این گوشی هوشمند از یک فناوری جدید موسوم به سلفی حفره ای پویا بهره بگیرد ، که جزئیات آن هنوز مشخص نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا