اخبار ویژهشیائومی

شیائومی اولین دوربین تلسکوپی جمع شونده را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد .

کنفرانس اختصاصی توسعه دهندگان شیائومی دیروز برگزار شد و غول چینی دنیای تکنولوژی ، امسال با دست بسیار پر به این مراسم آمد . از مسایل دیگر اگر به سادگی گذر کنیم ، قطعاً نمیتوانیم از تکنولوژی های دوربین شیائومی در MIDC 2020 بگذریم . شیائومی مدت هاست تمرکز ویژه ای بر روی دوربین گوشی های خود کرده است و تا چندی پیش ، یکه تاز دنیای گوشی های هوشمند بود . حال این کمپانی تکنولوژی تصویربرداری جدیدی را به گوشی های هوشمند آورده است ، که قطعاً صنعت گوشی های هوشمند را تا حدود بسیار زیادی متحول خواهد کرد .

تکنولوژی جدیدی که شیائومی به صورت انحصاری توسط دانشمندان خود توسعه داده است شامل یک سنسور بسیار بزرگ تلسکوپی با حالت جمع شونده است . بر اساس ادعای شیائومی ، این سنسور جدید توانایی جذب نور تا بیش از 300 درصد و توانایی شفاف سازی تصاویر تا 20 درصد را نسبت به بهترین سنسورهای دوربین دنیا دارد . شیائومی میگوید این فناوری را با الهام از سنسور دوربین های حرفه ای برای گوشی های هوشمند طراحی کرده است .

این سنسور در واقع 2 ویژگی برتر با خود به همراه خواهد داشت . اولین ویژگی ، گشادی دیافراگم بزرگ ، که دریافت نور را تا 300 درصد افزایش داده و باعث میشود نور بیشتری به سنسور تابیده شده و در نتیجه عکس های شب با کیفیت خارق العاده ای به ثبت برسند . و دومین ویژگی مهم ، سیستم لرزشگیر بسیار پیشرفته و اختصاصی ، که باعث میشود تصاویر حتی با لرزش دست تا 20 درصد شفافیت بیشتری داشته و تار به ثبت نرسند .

شیائومی یک ویدئو از این فناوری خارق العاده منتشر کرده است که در آن به تشریح سیستم جدید دوربین پرداخته شده است . در واقع داستان بسیار ساده است . ما یک سنسور بسیار بزرگ داریم ، که در حالت عادی در جای خود قرار گرفته است و وقتی کاربر وارد برنامه دوربین میشود و قصد تصویربرداری را دارد ، سنسور در کسری از ثانیه به بیرون جهیده و پس از ثبت تصاویر به محل خود بازمیگردد . شیائومی هنوز هیچ زمانی برای عرضه این تکنولوژی مشخص نکرده است و هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد . در زیر میتوانید ویدئوی کامل این تکنولوژی را مشاهده کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا