سایر برندهانوکیا

نوکیا 3.4 با رنگ آبی در رندر های جدید دیده شد.

ماه گذشته رندری از نوکیا 3.4 دیدیم که بر اساس واقعیت ساخته شده بود و طراحی دستگاه را لو می داد. و حالا یک رندر مطبوعاتی از این گوشی که توسط Evan Blass در توییتر منتشر شده است طراحی قبلی را تایید می کند.

در بدنه پشتی دستگاه که به رنگ آبی است حسگر اثر انگشت را در پایین ماژول دایره ای دوربین سه گانه می بینید، و در گوشه ای از ماژول دوربین، فلاش دوربین نیز دیده می شود.

در لبه سمت راست نوکیا 3.4 کلید پاور و کلید های کنترل صدا دیده می شود و در لبه سمت چپ هم کلید دستیار صوتی گوگل دیده می شود. اما اگر بیشتر به تصاویر دقت کنیم، می توانیم جک 3.5 میلی متری هدفون را در لبه بالایی دستگاه مشاهده کنیم.

تصویر جدید نمای جلویی دستگاه را به ما نشان نمی دهد اما اگر بر این باور باشیم که تصاویر درز کرده قبلی، واقعی باشند، بخش جلویی دستگاه میزبان یک دوربین سلفی درون حفره ای کوچک در سمت چپ نمایشگر است. همچنین حدس می زنیم که ابعاد نمایشگر این گوشی 6.5 اینچ و رزولوشن آن +HD باشد.

انتظار می رفت این گوشی در کنفرانس IFA 2020 رونمایی شود، که این اتفاق تحقق نیافت، اما با توجه به درز کردن رندر های رسمی این دستگاه، نباید مدت زیادی تا رونمایی از آن باقی مانده باشد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا