شیائومیمی

تمام مشخصات حیاتی Mi 10T و Mi 10T Pro لو رفت !

شیائومی هنوز بیخیال سری Mi 10 نشده است . این غول چینی پس از معرفی Mi 10 و Mi 10 Pro ، دست به معرفی گوشی Mi 10 Lite برای بازارهای جهانی زد و پس از چندی ، گوشی Mi 10 نسخه جوانان و اخیراً هم Mi 10 Ultra توسط این کمپانی معرفی شدند . حال شیائومی در نظر دارد پرده از گوشی های Mi 10T و Mi 10T Pro برای بازارهای جهانی بردارد . در طی هفته های گذشته برخی از مشخصات و تصاویر این محصولات لو رفتند و حال کلیه اطلاعات حیاتی این گوشی ها لو رفته اند !

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، گوشی های Mi 10T و Mi 10T Pro به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 مجهز خواهند شد . گفته میشود نسخه استاندارد به 6 گیگابایت حافظه رم و نسخه حرفه ای به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهند شد . درباره حافظه داخلی نیز هر دو گوشی در حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی معرفی خواهند شد .

بر اساس شایعات ، این گوشی ها قرار بود به پنل OLED مجهز شوند ، اما منبع خبری ما میگوید این گوشی ها به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع LCD با رزلوشن +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز خواهند شد . در نتیجه این تصمیم ، گوشی های مذکور به سنسور اثر انگشت در بدنه کناری مجهز خواهند شد ( همانند تصویرهای درز پیدا کرده ) . موضوع تعجب آور این است که گویا شیائومی در نظر دارد سنسورهای ماکرو و عمق دهنده را برخلاف سری پرچمداران Mi 10 در این گوشی ها کنار بگذارد و به سنسورهای اصلی اکتفا کند !

منبع خبری ما اشاره میکند گوشی Mi 10T Pro به دوربینی 3 گانه با سنسورهای 108 مگاپیکسلی عریض ، 20 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله در کنار سلفی 20 مگاپیکسلی حفره ای مجهز خواهد شد و گوشی Mi 10T به دوربین هایی دقیقاً با همین مشخصات مجهز خواهد شد ، اما به جای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، به سنسوری 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد .

در بخش نرم افزاری نیز گفته میشود این گوشی ها با اَندروید 10 و MiUi 12 از درب کارخانه به دست کاربران خواهند رسید . این اطلاعات هنوز تأیید نشده اند و منتظر اظهار نظر شیائومی درباره مشخصات این گوشی ها ، زمان معرفی و عرضه آنها هستیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا