ال.جیسایر برندها

الجی K42 رسماً معرفی شد؛ طراحی بدنه پشتی عجیب!

الجی از میانرده جدید با طراحی عادی اما بدنه پشتی عجیب و به نظر جذاب با نام K42 رونمایی کرد. طراحی کلی دستگاه کاملا مشابه گوشی های هم رده سال 2020 است، اما در قاب پشتی چیزی شبیه به برچسب دیده می شود که الجی نام آن را  Unique Wave Pattern می نامد، گویا می توان این طرح یا برپوش یا هرچیزی که آن را می نامید را به سادگی عوض کرد تا ظاهر گوشی تغییر کند.

در بخش طراحی می توان به صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن +HD اشاره کرد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سلفی درون یک حفره نه چندان کوچک، در بالای صفحه نمایش دیده می شود. در بدنه پشتی ماژول دوربین چهارگانه به همراه فلش به شکل یک مستطیل عمودی دیده می شود. در این ماژول سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور TOF با رزولوشن 2 مگاپیکسل گنجانده شده است.

در سمت راست فریم پلاستیکی این گوشی حسگر اثرانگشت تلفیق شده با دکمه پاور دیده می شود، در سمت چپ دکمه های کنترل صدا و یک دکمه دیگر که احتمالا برای دستیار صوتی گوگل است، دیده می شود. در لبه پایینی دستگاه هم درگاه شارژ Type-C ، جک 3.5 میلیمتری هدفون و اسپیکر دستگاه قرار گرفته است.

الجی K42قدرت پردازشی خود را از پردازنده تولید شده توسط مدیاتک با نام Helio P22 در کنار 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می گیرد. انرژی مورد نیاز این سخت افزار را یک باتری 4000 میلی آمپری تغذیه می کند و همه ی این قطعات با هم باعث شده که وزن این دستگاه به 184 گرم برسد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد و سایر قابلیت های این گوشی هنوز نامشخص است.

قیمت این دستگاه هنوز نامشخص بوده و خبری از تاریخ عرضه آن نیز منتشر نشده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا