سایر برندهانوکیا

نوکیا 8.3 با پشتیبانی از 5G رسماً برای فروش آماده شد.

نوکیا 8.3 اولین اسمارت فون کمپانی HMD با پشتیبانی از 5G است که حدود 6 ماه پیش معرفی شده بود اما عرضه آن به بازار با تاخیر نسبتا طولانی مواجه شد. حالا انتظار ها به پایان رسید و این گوشی از 23 سپتامبر در آمازون با قیمت 700 دلار برای نسخه 8/128 گیگ موجود خواهد بود.

با توجه به اینکه نسبتا مدت زیادی از معرفی این محصول میانرده گذشته است بیایید مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم. در بخش صفحه نمایش، این گوشی از یک صفحه نمایش 6.81 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD بهره می برد. در بالا سمت چپ صفحه نمایش یک دوربین 24 مگاپیکسلی در یک حفره کوچک را بعنوان دوربین سلفی می بینیم.

حالاکه بحث دوربین شد بهتر است که به سراغ مشخصات دوریبن چهارگانه این گوشی جذاب برویم: دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی عناصر تشکیل دهنده این ماژول چهارگانه هستند.

پردازنده این گوشی اسنپدراگون 765G است که پیش تر در Redmi K30 5G آن را دیده بودیم. این دستگاه تنها در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه می شود. در بخش باتری این گوشی انرژی خودرا از یک باتری حجیم 4500 میلی آمپری دریافت می کند که این باتری توسط یک شارژر 18 وات شارژ می شود.

کمپانی HMD می گوید نسخه جهانی این گوشی 600 یورو قیمت خواهد داشت که همراه آن یک اکانت 6 ماهه 100 گیگابایتی فضای ابری گوگل در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا