ال.جیسایر برندها

پیش فروش LG Wing از 1 اکتبر در Verizon آغاز می شود؛ قیمت 999.99 دلار.

اگر با ما همراه بوده باشید حتما خبر معرفی گوشی LG Wing با صفحه نمایش چرخان را خوانده اید، که در آن خبری از قیمت عرضه آن به بازار نبود و گفته بودیم قیمت آن به زودی مشخص خواهد شد.

حالا Verizon قیمت پیش فروش و سایر مشخصات آن را منتشر کرده است. الجی Wing از اول اکتبر (10 مهر) در فروشگاه های Big Red با قیمت 999.99 دلار آماده پیش خرید خواهد بود.

البته شما می توانید این گوشی را با اقساط 24 ماهه نیز خریداری کنید، در این صورت باید 46.66 دلار در ماه به مدت 24 ماه پرداخت کنید. همچنین اگر از اپراتور Verizon سیمکارت داشته باشید و یک الجی Wing خریداری کنید می توانید تا 250 دلار کارت هدیه الکترونیکی Verizon را دریافت کنید.

مرور دوباره بر مشخصات این گوشی خاص خالی از لطف نیست، این گوشی از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED بعنوان صفحه نمایش اصلی و از یک صفحه نمایش 3.9 اینچی بعنوان صفحه نمایش ثانویه بهره می برد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 765G است که در کنار آن 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده است. در بخش دوربین هم الجی از یک سنسور 64 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی و در کنار آن سنسور های 13 و 12 مگاپیکسلی با لنز فوض عریض در این گوشی استفاده کرده است، دوربین سلفی هم بصورت پاپ آپ با رزولوشن 32 مگاپیکسل می باشد. از دیگر مشخصات هم می توان به باتری 4000 میلی آمپری و اندروید 10 و حسگر اثرانگشت زیرصفحه نمایش اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا