مقالات اختصاصی

تفاوت های Redmi Earbuds 2C و Redmi Earbuds S را بشناسید .

شیائومی طی هفته های گذشته ایرباد Redmi Earbuds 2C را برای بازارهای جهانی معرفی کرد . این ایرباد نه تنها از لحاظ شکل ظاهری شباهت های بسیار زیادی به Redmi Earbuds S که حدود 5 ماه پیش برای بازارهای جهانی معرفی شده بود دارد ، بلکه حتی در بیشتر قابلیت های سخت افزاری و حتی ابعاد نیز با نسل قبل یکسان است ! اما اگر این 2 ایرباد دقیقاً شبیه به هم هستند ، چرا یکی ارزان تر از دیگری است ؟

امروز کاشف به عمل آمده است که یک تفاوت اساسی بین نسل قبل و نسل حاضر وجود دارد . شیائومی اعتقاد دارد تنها به یک دلیل بسیار مهم ، Redmi Earbuds 2C با قیمت 18 دلار و Redmi Earbuds S با قیمت 25 دلار به فروش میرسد . این دلیل بسیار مهم شاید برای بسیاری کاربردی نباشد ، اما برای خیل عظیمی از کاربران یک آپشن مهم محسوب میشود . داریم درباره “زمان تأخیر پایین” صحبت میکنیم .

این قابلیت به صورت انحصاری در ایرباد Redmi Earbuds S وجود دارد و نسل حاضر از آن بی بهره است ، به همین دلیل قیمت پایین تری دارد . وقتی کاربر Game Mode یا همان حالت بازی را فعال میکند ، زمان تأخیر صدا به 122 میلی ثانیه کاهش میابد ، که برای گیمرها بسیار مهم است ، چون صداها در هر لحظه تعیین کننده هستند . حال همین فرق باعث شده است نسل قبل از نسل حاضر گران تر باشد .

اما آیا این 7 دلار ارزش چنین قابلیتی را دارد ؟ با تست هایی که بر روی این 2 ایرباد انجام شده است ، میتوانیم به شما اطمینان بدهیم که اگر به توصیه ما به دقت گوش کنید ، سود خواهید کرد . در واقع اگر گیمر هستید و در گوشی خود میخواهید به بازی بپردازید و برای شما بازی کردن با ایرباد بسیار مهم است ، بهتر است سراغ Redmi Earbuds S بروید ؛ اما اگر صرفاً میخواهید به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و هیچوقت نمیخواهید به صورت حرفه ای با گوشی بازی کنید ، بهتر است پول خود را ذخیره کنید و سراغ Redmi Earbuds 2C بروید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا