ردمیشیائومی

اولین تصاویر مفهومی از گوشی Redmi K50 منتشر شد .

بر اساس گزارش های متعدد ، اولین گوشی سری K50 با نام Redmi K50 اواخر امسال معرفی خواهد شد و گوشی های Redmi K50 Pro و Redmi K50 Pro Plus سال آینده میلادی معرفی میشوند . حال پیش از نزدیک شدن به اولین تصاویر رسمی ، تعدادی از طرفداران محصولات شیائومی با کمی خلاقیت طرح مفهومی گوشی Redmi K50 که استانداردترین عضو این خانواده است را طراحی و منتشر کرده اند .

گفته میشود این گوشی ( Redmi K50 ) در بازارهای جهانی با نام POCO F4 معرفی خواهد شد ، چون پیش از این شیائومی گوشی Redmi K40 را با نام POCO F3 برای بازارهای جهانی معرفی کرده بود . طراحی قسمت مقابل این گوشی در طرح های مفهومی شباهت بی اندازه ای به سری Mi 11 دارد و قسمت پشت ، به نظر بیشتر شبیه گوشی هایی از Huawei میباشد تا شیائومی !

علی ایحال نباید زیاد بر روی این تصاویر حساب باز کنید ، چون هیچ ارتباطی با محصول اصلی ندارند و 100 درصد ساخته تخیلات طرفداران برند شیائومی است . هنوز به صورت دقیق مشخص نیست شیائومی طراحی دوربین سری Redmi K50 را به کدام سمت خواهد برد ، اما بعید به نظر میرسد طراحی سری گوشی های جدید K در راستای طراحی گوشی های Xiaomi 12 نباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا