پوکوشیائومی

اختصاصی : اطلاعات کامل و تصاویر POCO F4 GT ، اولین ساعت و ایرباد پوکو لو رفت !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی قصد دارد فردا در مراسمی مجلل ، علاوه بر گوشی POCO F4 GT ، پرده از POCO Buds Pro و POCO Watch نیز بردارد . حال 24 ساعت پیش از آغاز مراسم پیشِ رو ، یکی از منابع موثق ما که نزدیک به شیائومی است اطلاعات کامل گوشی POCO F4 GT ( رنگ بندی ، نسخه های مختلف و … ) ، اولین ایرباد و ساعت هوشمند POCO را لو داده است ! با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

 

« گوشی POCO F4 GT »

بر اساس اطلاعات موجود ، گوشی POCO F4 GT در 2 نسخه با حافظه رم 8 + حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 12 + حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد . گفته میشود این گوشی در رنگ های مشکی ، نقره ای و زرد پوکویی عرضه خواهد شد . در باب مشخصات ،اذعان میشود که این گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز و پوشش گوریلاگلس نسل 7 مجهز خواهد شد .

دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی حفره ای گزارش شده است و در قسمت پشت به 3 دوربین 64 مگاپیکسلی با لنز عریض ، 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو مجهز خواهد شد . چیپست این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود و به رم های نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه فوق سریع UFS3.1 مجهز میشود . باتری این گوشی 4.700 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی گزارش شده است و گفته میشود به سنسور اثر انگشت در بدنه کناری ، اندروید 12 و MIUI 13 مجهز خواهد شد .

 

« ایرباد POCO Buds Pro »

اگر بخواهیم به صورت دقیق بگوییم ، نام اولین ایرباد پوکو Poco Buds Pro Genshin Impact edition میباشد . اولین تصاویر این ایرباد نیز دقایقی پیش به دست ما رسید و اینطور که معلوم است ، با ایربادی اختصاصی با تم Genshin روبرو هستیم . بر اساس اطلاعات موجود ، این ایرباد از استاندارد IP4X بهره میبرد و سیستم حذف نویز فعال آن قابلیت حذف صداهای محیط تا 35 دسی بل را دارد .

در کنار اینها ، ایرباد مذکور از رابط بلوتوث 5.2 بهره میبرد ، که کیفیت صدای بینظیری را در کنار ارتباط پایدار و مصرف بهینه به کاربران هدیه میدهد . اینطور که مشخص است ، محفظه ایرباد مورد بحث با یکبار شارژ تا 28 ساعت با شما همراه خواهد بود و از طریق پورت USB نوع C و به صورت بیسیم شارژ میشود . درباره عمر باتری سری های این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست .

 

« ساعت هوشمند POCO Watch »

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، اولین ساعت هوشمند POCO به صفحه نمایشی 1.6 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن تصویر HD ، ابعادی معادل 10×34.4×39.1 میلی متر ، 31 گرم وزن ، ضد آب تا عمق 50 متری ، سیستم عامل اختصاصی شیائومی ، بلوتوث 5 ، باتری 225 میلی آمپر/ساعتی ، GPS داخلی ، سنسور ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون مجهز میباشد . همچنین ، پیش بینی میشود این ساعت در رنگ های زرد پوکویی ، استخوانی ، مشکی و آبی عرضه شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا