شیائومیردمی

همراه با ارتقای سِمَت مدیر Redmi، آمار فروش بینظیر سری K60 منتشر شد.

شیائومی اخیراً سری گوشی های Redmi K60 را برای بازار کشور خانگی خود چین رونمایی کرد. این سری محصولات در 3 نسخه برای سلیقه ها و بودجه های مختلف عرضه میشوند. حال امروز این کمپانی 2 خبر بسیار مهم را اعلام کرد. در این مطلب قصد داریم درباره این موضوعات با شما صحبت کنیم. با شیائومی پارس همراه باشید…

ارتقای Lu Weibing به سمت رئیس دپارتمان بین المللی گروه شیائومی

آقایِ Lu Weibing حدود 4 سالی است که با مجموعه شیایومی همکاری میکند و امروز همزمان با ورود به پنجمین سال فعالیت او در این کمپانی، اعلام شد وی به سمت جدیدی منصوب شده است. حالا میتوانیم بگوییم این شخص رئیس دپارتمان بین المللی گروه شیاومی است. با بازنشسته شدن آقای Wang Xiang، لو جای وی را گرفت و اکنون در سمت مدیریت گوشی های هوشمند، زنجیره اکوسیستم محصولات، مدیریت بخش چین و مدیریت بخش هند فعالیت خواهد کرد. البته برای تقدیر از Wang Xiang، وی به سمت معاون مدیرکل در بخش چین فعالیت خواهد کرد.

مدیر Redmi، آقای Lu Weibing
مدیر Redmi، آقای Lu Weibing

آمار اولین فروش بینظیر سری K60

فروش سری گوشی های K60 از روز 2 ژانویه به صورت عمده در کشور چین شروع شد. حال همراه با خبر ارتقای ویبینگ، شائومی اعلام کرد در اولین فروش سری گوشی های K60 رکوردی بینظیر خلق کرده است. بر اساس اطلاعات رسمی موجود، این کمپانی در عرض تنها 5 دقیقه موفق به فروش بیش از 300,000 نسخه از گوشی های این سری شده است. این بدان معناست شیایومی در هر ثانیه 100 دستگاه و در هر دقیقه 60,000 دستگاه از این سری گوشی ها را به فروش رسانده است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا