سایر محصولاتشیائومی

دوست دار جیب شما : پاوربانک جیبی شیائومی معرفی شد .

شیائومی در بحث پاوربانک همچون گوشی های هوشمند تخصص ویژه ای دارد . شیائومی تا به امروز پاوربانک های زیادی را معرفی کرده است ، که نسل سوم پاوربانک های Mi ، جزو بالا رده ترین پاوربانک های این کمپانی محسوب میشوند . آخرین پاوربانک این سری حدود 1 سال پیش معرفی شده بود و امروز نسخه ای جدید از این سری معرفی شده است ، که Mi Power Bank 3 Pocket Edition یا همان نسخه جیبی پاوربانک نسل 3 شیائومی نام دارد .

همانطور که از اسم این پاوربانک میتوان فهمید ، این محصول بیشتر دوست دار جیب شماست ! البته نه فقط از لحاظ مالی ، بلکه از لحاظ ابعاد . این پاوربانک تنها 200 گرم وزن و ابعادی معادل 24.4×63.9×90 میلی متر دارد . این پاوربانک 10.000 میلی آمپری بوده و پرسرعت ترین قدرت شارژ آن به 22.5 وات میرسد . البته این شارژر از سرعت های شارژ پایین چون 10 ، 12 ، 15 و 18 وات نیز برای شارژ گجت های هوشمند پشتیبانی میکند و نیاز نیست نگران سلامت باتری ساعت هوشمند ، دستبند هوشمند یا ایرباد خود باشید .

شیائومی برای این پاوربانک جیبی 2 پورت خروجی USB نوع A ، یک پورت ورودی/خروجی USB نوع C و یک پورت ورودی Micro USB در نظر گرفته است . تمامی پورت های خروجی این محصول به سرعت شارژ 22.5 واتی مجهز هستند ، در حالی که پورت USB نوع C وقتی به عنوان ورودی برای شارژ پاوربانک استفاده شود ، توانایی شارژ این محصول را با سرعت 24 وات دارد . شیائومی در بحث امنیت نیز نهایت دقت را به خرج داده است .

جنس مواد اولیه به کار رفته در این پاوربانک همگی ضد اشتعال بوده و در ساخت آن از پلی کربنات درجه 1 بهره گرفته شده است . این پاوربانک تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و فعلاً فقط برای بازار کشور خانگی شیائومی ، چین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . پس فعلاً معرفی نسخه جهانی این پاوربانک در هاله ای از ابهام قرار دارد ، اما دور از ذهن نیست . قیمت در نظر گرفته شده برای این پاوربانک جیبی نیز تنها 99 یوآن یا 15 دلار آمریکاست !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا