شیائومیسایر محصولات

همراهان CIVI 2: شیائومی از هدست گردنی جدید بلوتوث و پاوربانک ماتیکی خود با شارژ سریع پرده برداشت.

شیائومی چند روز پیش پرده از گوشی مورد انتظار Xiaomi CIVI 2 برای بازار کشور خانگی خود برداشت و خبر آنرا برای شما پوشش دادیم. اما بد نیست بدانید در مراسم معرفی این گوشی، تنها محصول مذکور معرفی نشد و شاهد معارفه یک پاوربانک خلاقانه و یک هدست گردنی بسیار جذاب بودیم. در این مطلب کوتاه قصد داریم مشخصات و قیمت محصولات اشاره شده را با شما به اشتراک بگذاریم. با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

هدست گردنی بلوتوث شیائومی

این محصول به صورت دقیق Xiaomi Noise Cancelling Bluetooth Headset Necklace نام دارد و با قیمت استثنائی 60 دلار به فروش میرسد. این هدست از لحاظ زیبایی شناسی بر اساس مُد روز دنیا طراحی شده است و میتواند به عنوان گردنبند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به 5 کنترل لمسی مجهز شده است و سری های آن مغناطیسی میباشد. بر اساس تبلیغات این هدست توانایی حذف نویز خارق العاده ای تا بلندی 43 دسی‌بل را دارد. این محصول با فناوری IPX5 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

برای مکالمه ای شفاف، غول چینی از 6 میکروفون اختصاصی در این محصول بهره گرفته است. سری های این هدست به درایورهای بزرگ 13.4 میلی متری مجهز شده اند و به لطف پشتیبانی از کدک HHDC 4.0، میتواند صدایی فوق شفاف را تولید کند. همچنین، این هدست در بخش صدا به صورت حرفه ای توسط HRTF شخصی سازی شده است و از مکانیزم LLAC (مخابره صدا با تأخیر فوق العاده پایین) بهره میبرد. این هدست با یکبار شارژ کامل تا 20 ساعت با شما همراه خواهد بود و به لطف فناوری شارژ سریع، با 10 دقیقه شارژ میتوانید تا 7 ساعت از آن استفاده کنید.

پاوربانک ماتیکی 5,000 میلی آمپر شیائومی

از آنجایی که CIVI 2 بانوان را هدف قرار داده است، هر دو محصول معرفی شده در مراسم معارفه این گوشی برای بانوان طراحی شده اند. ایده پاوربانک ماتیکی برای بانوان را به جرأت میتوانیم یکی از بهترین ایده ها در سال های اخیر بدانیم! این محصول با قیمتی رقابتی (129 یوآن)، تنها 30.6 میلی متر قطر و 127 گرم وزن دارد! به دلیل طراحی مخروطی شکل، حمل و نقل Xiaomi Lipstick Power Bank بسیار آسان است. قسمت داخلی این محصول با رنگ آبی/صورتی کمرنگ تزئین شده است و بدنه بیرون آن با تکنولوژی UV، پوششی مات دارد.

در بحث های فنی، این پاوربانک جذاب از نهایت قدرت خروجی 20 وات پشتیبانی میکند. این بدان معناست که گوشی تازه معرفی شده CIVI 2 توسط این پاوربانک از 0 تا 80 درصد شارژ خواهد شد. همچنین این محصول توانایی شارژ سریع (30 دقیقه ای) آیفون 13 را به صورت کامل دارد! این محصول به چیپ تشخیص دستگاه متصل شده مجهز میباشد؛ به همین دلیل نیاز نیست کاربران نگران شارژ ساعت، گوشی یا هدست خود باشند. پورت شارژ این پاوربانک USB نوع C بود و با شارژ 13.5 واتی، میتواند در عرض 1.5 ساعت فول شارژ شود.

پاوربانک ماتیکی شیائومی
پاوربانک ماتیکی شیائومی
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا