شیائومی

خبر خوش : به لطف قرارداد جدید شیائومی با TCL ، صفحات LTPO به گوشی های میانرده می آید !

نام صفحات نمایش LTPO AMOLED شاید بیشتر برای کاربرانی که به گوشی های پرچمدار بازار علاقه مند هستند آشنا باشد ؛ چون این صفحات گران قیمت ( که در حال حاضر آخرین تکنولوژی روز دنیا میباشند ) معمولاً در گوشی های پرچمدار به کار میروند و یکی از اصلی ترین بارزه های آنها ، نرخ نوسازی پویا ( بین 1 هرتز تا 120 هرتز ) میباشد ، که باعث پایین آمدن چشم گیر مصرف باتری میشود .

حال یکی از منابع نزدیک به شیائومی به تحریریه شیائومی پارس گفته است که غول چینی دنیای تکنولوژی بر اساس قرارداد جدیدی که با شرکت TCL بسته است ، در نظر دارد در آینده ای نزدیک صفحات LTPO را به گوشی های میانرده بیاورد ! این منبع خبری که اطلاعاتش به صورت کامل موثق میباشد اعلام کرده است میانرده های جدید شیائومی ( شاید تا پایان سال 2022 ) به این تکنولوژی خارق العاده مجهز خواهند شد و به این ترتیب مصرف باتری بسیار پایین تری را نسبت به رقبا ارائه خواهند داد .

منبع ما میگوید این پنل ها به صورت دقیق از کمپانی China Star Optoelectronics ( یا به اختصار CSOT ) تهیه خواهند شد ، که یکی از زیرمجموعه های کمپانی خوشنام TCL میباشد . کمپانی TCL ید طولایی در ساخت پنل های AMOLED با کیفیت خارق العاده دارد و برخی از گوشی های شیائومی به صفحات این کمپانی مجهز هستند ( من جمله سری گوشی های Xiaomi 12 ) . در پایان منبع خبری ما اذعان میکند که صفحات مد نظر شیائومی حتی از تکنولوژی های DC Dimming و PWM نیز پشتیبانی میکنند ، اما گوشی های میانرده مجهز به این تکنولوژی ها ( بر روی پنل LTPO ) شاید سال آینده به بازار عرضه شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا