بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیگجت های هوشمند

نسخه دوم نرم افزار گجت های پوشیدنی شیائومی با امکانات جدید معرفی شد .

شیائومی ساعاتی پیش پرده از نسخه دوم نرم افزار مخصوص گجت های پوشیدنی اش برداشت ، که با خود امکانات جالب و جدیدی را به همراه دارد . یکی از ویژگی های ظاهری جدید ، آواتار زنده کاربر است ، که وضعیت جسمی او را به صورت زنده نمایش میدهد . همچنین ، هم اکنون کاربر میتواند در هر زمان و مکانی به فعالیت ورزشی خود پرداخته و دیگر نگران ردگیری آنها نباشد ، چون سیستم هوشمند جدید آنرا به صورت خودکار ردگیری خواهد کرد .

با این بروزرسانی کاربران میتوانند به صورت تخصصی به ردگیری فعالیت های ورزشی خود بپردازند ، اطلاعات جامعی را درباره فعالیت های دنبال شده مشاهده کنند و در صفحه خانگی به صورت مختصر ، دیدی نسبت به وضعیت سلامتی خود داشته باشند . گفتنی است ، این بروزرسانی هم اکنون برای کاربران گوشی های اندرویدی عرضه شده است و به زودی به دست کاربران سیستم عامل iOS نیز خواهد رسید .

شیائومی نرم افزار مخصوص گجت های پوشیدنی خود را با ساعت هوشمند Color معرفی کرده بود . این نرم افزار اختصاصی در حال حاضر با ساعت های هوشمند اختصاصی شیائومی همچون نسخه های مختلف ساعت Color ، ساعت هوشمند Mi ، دستبند Mi Band 4C ( نسخه جهانی دستبند Redmi ) و Mi Band 5 سازگار است و امکانات تخصصی تری را نسبت به نرم افزار Mi Fit به کاربران ارائه میدهد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا