ردمیشیائومی

اولین فروش گوشی های جدید ردمی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد !

شیائومی هفته گذشته پرده از خانواده جدید محصولات ردمی نوت برای بازار کشور خانگی خود برداشت . پیش فروش و اکنون فروش این گوشی های هوشمند در کشور چین آغاز شده است و در یک حرکت غافلگیر کننده ، هزاران نسخه از گوشی Redmi Note 9 Pro 5G تنها در عرض چند روز به فروش رسیده است ، که نشان از محبوبیت و موفقیت شیائومی در معرفی گوشی های جدید سری ردمی نوت دارد .

بر اساس اطلاعات دقیق ارائه شده توسط شیائومی ، فروش گوشی های سری جدید ردمی نوت از ساعت 12 روز 1 دسامبر در کشور چین آغاز شد و تنها در عرض چند ساعت ، 3 گوشی هوشمند موجود موفق به ثبت رکورد فروش بیش از 300.000 نسخه شدند ! شیائومی میگوید در عرض 52 ثانیه اول فروش ، سری گوشی های ردمی نوت 9 جدید موفق به فروش بیش از 100.000 نسخه شدند ، که یک رکورد بینظیر برای سری گوشی های ردمی نوت میباشد !

سری گوشی های ردمی نوت همیشه مورد توجه کاربران قرار داشتند . شیائومی پیش از این موفق به فروش 10 میلیون نسخه از گوشی های سری ردمی نوت 7 در طی 129 روز شده بود و این رکورد درباره سری گوشی های ردمی نوت 8 حتی زودتر اتفاق افتاد . حال به دلیل مجهز شدن اولین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ردمی از سری نوت به سنسور پرچمدار 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ ، پیش بینی میشود این رکورد با سرعت بسیار بالاتری رفم بخورد و به زودی شاهد یک رکوردشکنی عظیم از ردمی باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا