شیائومیمی

2 روز تا معرفی پرچمداران جدید شیائومی : یک خبر خوب و یک خبر بد !

دقایقی پیش با 2 خبر مواجه شدیم ، که یکی از آنها خوب و دیگری شاید بد باشد ! اما خبر بد ما بستگی به مراسم روز 28 دسامبر دارد ، که تنها 2 روز با آن فاصله داریم . در واقع ما از خبر بد امروز پیش از این مطلع شده بودیم ، اما چون قرار بود امروز این موضوع به صورت رسمی توسط شیائومی اعلام شود ، سعی کردیم دست نگه داریم و ببینیم دیدگاه شیائومی در این باره چیست و آنگاه خبر رسمی را با شما در میان بگذاریم .

حقیقت این است که شیائومی به عنوان دومین کمپانی دنیا ، پس از اپل ، تصمیم به حذف شارژر از جعبه گوشی های سری Mi 11 گرفته است . مؤسس شیائومی دقایقی پیش با انتشار تیزری از جعبه گوشی های سری Mi 11 اعلام کرد پرچمداران این کمپانی بدون شارژر عرضه خواهند شد ، تا کمتر به محیط زیست اطرافمان آسیب برسد . آقای Lei Jun اشاره کرد سری گوشی های Mi 11 سبک ترین و نازک ترین جعبه را در بین تمام گوشی های این کمپانی تا به امروز خواهد داشت .

برخی از رسانه ها میگویند شیائومی تصمیمی چون اپل را اتخاذ کرده است و از آنجایی که کاربران قطعاً شارژر گوشی های دیگر را در خانه دارند ، اضافه کردن یک شارژر جدید باری اضافه بر دوش طبیعت میباشد . البته شیائومی فعلاً هیچ اظهار نظری پیرامون این قضیه نکرده و صرفاً خبر حذف شارژر از جعبه گوشی های آینده را تأیید کرده است . شنیده ها حاکی از آن است که سامسونگ نیز سری گلکسی S21 را بدون شارژر عرضه خواهد کرد ، اما هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشد است .

اما برویم سراغ خبر خوب امروز ! با مشخص شدن وضعیت جعبه گوشی های سری Mi 11 ، شیائومی رسماً اعلام کرد این سری گوشی ها از بلندگوی بسیار قدرتمندی بهره خواهند برد که توسط غول دنیای صدا ، کمپانی Harman Kardon شخصی سازی و تقویت شده است . حال با توجه به قدرت بسیار زیاد بلندگوی سری گوشی های Mi 10 و کسب جایگاه اول به مدت 1 سال تمام ، باید ببینیم گوشی های سری Mi 11 میتوانند جای این گوشی های هوشمند را بگیرند یا خیر .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا