سایر محصولاتشیائومی

شیائومی از اولین ایرباد TWS سری ردمی با نام Buds 3 پرده برداشت .

شیائومی ایربادهای بسیار زیادی در زیرمجموعه ردمی و می دارد ، اما تا به امروز ، ما هیچ ایرباد TWS ( یا ایرباد مجهز به صدای استریوی بیسیم واقعی ) از زیر مجموعه ردمی ندیده بودیم . حال ، شیائومی با معرفی Buds 3 ، هم یک ایرباد TWS به سری ردمی اضافه کرده است و هم به نوعی دست به معرفی اولین ایرباد نیمه تو گوشی از این خانواده زده است .

این ایرباد برای بازار چین معرفی شده است و قیمت آن تنها 199 یوآن یا 30 دلار است ! اما بد نیست بدانید از فردا ، فعلاً این ایرباد در استارتاپ یوپین و شیائومی مال با قیمت استثنائی 159 یوآن یا 20 دلار به فروش میرسد . برخی اعتقاد دارند شیائومی این ایرباد را برای عاشقان طراحی AirPods اپل معرفی کرده است ، چون شباهت بی اندازه ای به آن ( هم در سری ها و هم در جعبه شارژ ) دارد .

هر کدام از سرهای این ایرباد تنها 4.5 گرم وزن دارند و این یعنی بسیار سبک هستند ! شیائومی تمام تلاش خود را کرده است تا این ایرباد به خوبی در تمام فرم های گوش انسان به خوبی جای بگیرد . جعبه شارژ این محصول نیز تقریباً مربعی است و جمع و جور میباشد . جالب اینجاست که این ایرباد از چیپ QCC3040 کوآلکام بهره میبرد . این چیپ علاوه بر مصرف انرژی بسیار پایین از فناوری کدگشایی aptX نیز پشتیبانی به عمل می آورد .

شیائومی میگوید زمان تأخیر این ایرباد 95 میلی ثانیه است ، که برای یک ایرباد در این سطح استاندارد به نظر میرسد . در بحث کیفیت صدا نیز شیائومی کم نذاشته است . سری های این ایرباد به بلندگوهای 12 میلی متری بسیار قدرتمندی مجهز شده اند ، که علاوه بر ایجاد صدایی غنی ، توانایی بازسازی صداها با جزئیات خارق العاده را دارد .

در بخش مکالمه نیز شیائومی برای این ایرباد از 2 میکروفون بسیار حساس با فناوری حذف نویز اختصاصی cVc کوآلکام بهره گرفته است ، که در هنگام مکالمات صداهای آزاردهنده محیط را به حدأقل رسانده و بازتاب صدا را نیز حذف میکند . در بحث باتری نیز با یکبار شارژ سری های این محصول تا 5 ساعت به صورت مداوم با شما همراه خواهند بود ، که با جعبه شارژ به 20 ساعت میرسد .

جالب اینجاست که با فناوری شارژ سریع اختصاصی شیائومی ، با تنها 10 دقیقه شارژ میتوانید تا 1.5 ساعت به استفاده مداوم بپردازید . این ایرباد علاوه بر سنسورهای حساس به پوشیدن ، با استاندارد IP54 در مقابل نفوذ آب و گرد و عبار نیز مقاوم سازی شده است . همچنین ، این ایرباد به سیستم اتصال بسیار آسان با رابط کاربری MIUI ، بدنه ای حساس به لمس و دستیار صوتی Xiao-AI نیز مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا