ردمیشیائومی

کوله باری از اطلاعات Redmi Note های جدید پیش از معرفی برملا شد .

این روزها هر چه بیشتر به زمان معرفی گوشی های جدید ردمی نوت نزدیک میشویم ، اطلاعات موثق و کامل تری از آنها به بیرون درز پیدا میکند . ابتدا از نسخه استاندارد شروع میکنیم ، که نهایتاً پیش از معرفی بنچمارکش نیز منتشر شد و با توجه به مشخصات ، میتوانیم بگوییم این گوشی هوشمند به چیپست قدرتمند Dimensity 800U مدیاتک مجهز خواهد شد ، که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و قطعاً موفق خواهد بود .

این گوشی هوشمند با اندروید 10 ، رابط کاربری MIUI 12 و 8 گیگابایت حافظه رم موفق به پشت سر گذاشتن تست های Geekbench شده است . چند ساعت بعد ، بزرگترین خرده فروشی آنلاین چین ( JD ) اعلام کرد در روز معرفی گوشی های جدید سری ردمی نوت ، نسخه استاندارد بلافاصله قابل سفارش خواهد بود و کاربران نیاز نیست حتی منتظر روز بعد برای سفارش گوشی Redmi Note 9 5G بمانند .

کمی بعدتر ، یکی از منابع نزدیک به شیائومی اعلام کرد گوشی Redmi Note 9 Pro 5G به دوربینی 4 گانه در قسمت پشت مجهز خواهد شد ، که سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و 3 سنسور دیگر به ترتیب از لنزهای فوق عریض ، ماکرو و تله بهره میبرند . دیری نگذشت که مدیر ردمی ، آقای Lu Weibing اعلام کرد گوشی مذکور به چیپست اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد و یک برگه از اطلاعات این گوشی نیز به بیرون درز پیدا کرد .

بر اساس این پوستر ، به خوبی میتوانیم دریابیم گوشی Redmi Note 9 5G به صفحه نمایشی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز ، سلفی حفره ای ، باتری 4.820 میلی آمپر/ساعتی ، شارژ سریع 33 واتی ، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از صدای غنی Hi-Res ، جک 3.5 میلی متری صدا ، تراشه NFC ، موتور ویبره Z-Axis ( که در پرچمداران تنها یافت میشود ) و درگاه اینفرارد بهره خواهد برد . برخی از این اطلاعات از پیش تأیید شده بودند و برخی از این اطلاعات نیز جدید هستند .

در پایان نیز اعلام شد آقای Lu Weibing در مراسم روز 26 نوامبر به سخرانی پیرامون گذشته ، حال و آینده زیرمجموعه ردمی و نقشه راه آینده این کمپانی خواهد پرداخت . اینطور که مشخص است ، شیائومی تمرکز ویژه ای بر روی گوشی های میانرده Redmi کرده است و معرفی گوشی ارزشمند Redmi Note 9 5G به عنوان قدرتمندترین گوشی میانرده دنیا ، شروعی برای داستان بزرگ این زیرمجموعه میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا