ردمیشیائومی

شیائومی باز هم صدرنشین AnTuTu شد ؛ اینبار به لطف کوسه مشکی !

بنیاد AnTuTu که تقریباً همگان نام آن را میشناسند ، گزارش کاملی از رده بندی جدید گوشی های پرچمدار و میانرده خود که مربوط به ماه آوریل میباشد را منتشر کرد . به لطف انتشار نسخه بهینه ابزار بنچمارک AnTuTu ، تمامی گوشی های حاضر در این لیست ها مجدداً توسط نسخه 9 مورد آزمایش قرار گرفتند و نتایجی که منتشر شده است ، کاملاً جدید میباشد .

همانطور که میتوانید انتظار داشته باشید ، جدول گوشی های پرچمدار توسط چیپست اسنپدراگون 888 کوآلکام قبضه شده است . آنگونه که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، جدیدترین گیمینگ فون شیائومی موفق شده است با کسب 860.000 امتیاز با اقتدار در صدر جدول گوشی های پرچمدار ماه آوریل قرار بگیرد ( این گوشی در نسخه با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی مورد تست قرار گرفته است ) .

نکته جالب در لیست گوشی های برتر پرچمدار ، حضور گوشی های Mi 11 و Mi 11 Ultra در انتهای آن میباشد ، که عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته اند . در ادامه نیز ، لیست برترین گوشی های میانرده دنیا از منظر بنچمارک AnTuTu لیست شده اند ، که همچنان در صدر آن گوشی Redmi 10X 5G با 455.000 امتیاز قرار دارد . همانطور که مطلع هستید ، این گوشی مدت هاست که صدرنشین گوشی های میانرده میباشد .

در پایان این لیست نیز گوشی هوشمند محبوب و نام آشنای دیگری را میتوانید مشاهده کنید . در رتبه بندی گوشی های میانرده ، Redmi Note 9 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون 750G موفق به کسب جایگاه نهم شده است ، که در نوع خود جالب میباشد . بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای معرفی گوشی های میانرده با ارزش جدید ، پیش بینی میشود این لیست تا ماه آینده میلادی دچار تغییر و تحولات گسترده ای شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا