پوکوشیائومی

حجم باتری ، سرعت شارژ و سیستم دوربین POCO M3 Pro رسماً مشخص شد .

زیرمجموعه پوکو در تاریخ 19 می قصد دارد در مراسمی مجلل ، پرده از چندین محصول بردارد ، که در بین آنها ، تا کنون POCO M3 Pro تأیید شده است . طبق سنت پیشین ، شیائومی معمولاً یک هفته یا 10 روز پیش از معرفی تیزرهایی که مربوط به مهمترین ویژگی های محصول جدید میباشد را منتشر میکند . حال از چندی پیش برخی مشخصات POCO M3 Pro رسماً مشخص شده بود و ساعاتی پیش نیز برخی دیگر از مشخصات حیاتی این گوشی توسط شیائومی مشخص شده اند .

بر اساس تیزرهای جدید شیائومی ، گوشی POCO M3 Pro 5G به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مشخص خواهد شد . سیستم دوربین این گوشی قبلاً به صورت ظاهری لو رفته بود و اکنون بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی شیائومی ، این محصول به دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی که از هوش مصنوعی قدرت میگیرد مجهز خواهد شد .

چند روز پیش مشخص شده بود این گوشی به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزلوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز خواهد شد . همچنین ، میدانیم این گوشی به چیپست Dimensity 700 مجهز خواهد شد ، که احتمالاً با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم نسل 4 یا LPDDR4X و نهایتاً 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراه خواهد گشت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا