بروزرسانی های نرم افزاریپوکوردمیشیائومی

دو گوشی بسیار محبوب دیگر ایران نیز موفق به دریافت بروزرسانی پایدار MIUI 12.5 شدند !

بر کسی پوشیده نیست که گوشی Redmi Note 8 Pro در زمان خودش و POCO F2 Pro هنوز که هنوز است ، دو گوشی بسیار محبوب در دنیا و کشور عزیزمان ایران هستند . جالب است بدانید Redmi Note 8 Pro جزو اولین گوشی های با چیپست مدیاتک شیائومی پس از سالها بود ، که موفق به کسب سهم بسیار زیادی از بازار گوشی های هوشمند در زمان خودش شد .

این گوشی با چیپست قدرتمند Helio-G90T مدیاتک معرفی و با MIUI 10 و اندروید 9.0 عرضه شد . این گوشی در طی سالهای گذشته به MIUI 11 ، سپس MIUI 12 و حتی اندروید 11 بروزرسانی شد . حال ، شیائومی در حال انتشار بروزرسانی پایدار MIUI 12.5 برای این گوشی هوشمند محبوب میباشد ، اما متأسفانه این بروزرسانی فعلاً برای کاربران چینی در دسترس قرار دارد و به زودی به دست کاربران نسخه های جهانی نیز خواهد رسید .

گوشی دیگر ، POCO F2 Pro است ، که این گوشی نیز یکی از محبوب ترین های زیرمجموعه پوکو در دنیا میباشد . نسخه مخصوص بازار چین این گوشی هوشمند با نام Redmi K30 Pro در ماه می موفق به دریافت بروزرسانی پایدار MIUI 12.5 شد ، اما نسخه های جهانی هم اکنون در حال دریافت این بروزرسانی با شماره ساخت V12.5.1.0.RJKEUXM میباشد . اگر برایتان جای سوال است ، باید بگوییم این بروزرسانی به زودی به دست کاربران ایرانی نیز خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا