بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

نسخه جهانی گوشی Redmi 9 هم موفق به دریافت بروزرسانی پایدار Android 11 شد !

به گزارش شیائومی پارس ، گوشی Redmi 9 یکی از پرفروش ترین گوشی های اقتصادی شیائومی در کل دنیاست . این گوشی سال گذشته با اندروید 10 و MIUI 11 معرفی شد ؛ اما چند ماه پیش بروزرسانی MIUI 12 را دریافت کرد و اکنون منتظر دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 میباشد . حال پیش از دریافت آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی ، این گوشی موفق به دریافت نسخه پایدار اندروید 11 شده است .

ماه گذشته شیائومی بروزرسانی اندروید 11 را برای نسخه چین این گوشی منتشر کرده بود و اکنون این بروزرسانی به دست نسخه های جهانی رسیده است . این بروزرسانی فعلاً در حال انتشار برای نسخه Global و اروپا با شماره ساخت های V12.0.1.0.RJCMIXM و V12.0.1.0.RJCEUXM میباشد ، اما در طی روزهای آتی به دست سایر مناطق دنیا نیز خواهد رسید .

گفتنی است این بروزرسانی در طی روزهای آتی به دست کاربران کشور عزیزمان ایران نیز خواهد رسید . این بروزرسانی تقریباً تمامی ویژگی های ذاتی اندروید 11 گوگل را به همراه برخی از شخصی سازی های اختصاصی شیائومی به همراه دارد . درباره زمان دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 برای این گوشی نیز هنوز هیچ سرنخی در دست نیست ، اما بعید نیست تا پایان ماه جاری میلادی یا ماه آینده این بروزرسانی نیز به دست کاربران گوشی محبوب Redmi 9 برسد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا