شیائومیمی

ویژه : با طراحی کنسل شده گوشی های سری Mi 11 دیدار کنید .

تیتر این خبر شاید شما را به اشتباه انداخته باشد ، اما حقیقت این است که شیائومی واقعاً دست به چنین کاری زده است . همانطور که میدانید ، سری گوشی های Mi 11 شیائومی از ابتدای سال 2021 در کشور چین و سپس در بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار گرفتند . شیائومی در این سری 4 گوشی معرفی کرده است ؛ Mi 11 Pro ، Mi 11 ، Mi 11 Lite و Mi 11 Ultra .

هر کدام از این گوشی ها از طراحی خاصی در قسمت پشت برخوردار هستند و به نوعی طراحی این گوشی ها ، امضای آنها میباشد . تا پیش از این ، شناختن گوشی های شیائومی از قسمت پشت کار آسانی نبود و بعضاً شاید محصولات غول چینی دنیای تکنولوژی را با سایر گوشی های بازار اشتباه میگرفتیم ، اما با معرفی سری Mi 11 و Redmi K40 ، شیائومی هویت اصلی خود را انتخاب کرد .

در واقع طراحی اولیه سری گوشی های Mi 11 ( که در تصویر فوق مشاهده کردید ) نشان میدهد شیائومی قصد نداشت پا به دنیای جدیدی بگذارد ، اما حال که از معرفی این سری گوشی ها چندین ماه میگذرد ، میتوانیم بگوییم شیائومی راه خود را درست انتخاب کرده است و در بین تمام محصولات دنیا ، سری گوشی های Mi 11 از طراحی خاصی در قسمت پشت بهره میبرند ، که شناخت گوشی های برند چینی محبوب دنیای تکنولوژی را آسان تر میکند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا